پاسخگویی دو مدیرکل به مطالبات مردم قم در طرح «رقابت در خدمت»

مهدی پهلوانی مدیرکل بهزیستی استان قم در حاشیه برگزاری مراسم نمازجمعه قم در گفت‌و گو با خبرنگاران، اظهار کرد: ارتباط مستقیم مسئولان با مردم و در دسترس بودن از شعارهای دولت و خادمان مردم است.

مهدی پهلوانی مدیرکل بهزیستی استان قم در حاشیه برگزاری مراسم نمازجمعه قم در گفت‌و گو با خبرنگاران، اظهار کرد: ارتباط مستقیم مسئولان با مردم و در دسترس بودن از شعارهای دولت و خادمان مردم است.

وی اضافه کرد: جامعه هدف بهزیستی در استان قم جدای از ملاقات‌های مردمی روزهای دوشنبه هر هفته می‌توانند در برنامه میز خدمتی این اداره‌کل که با محوریت مساجد دنبال می‌شوند دغدغه‌های خود را مطرح کنند.

مدیرکل بهزیستی استان قم گفت: براساس زمان بندی تعیین شده از طرف استانداری و در راستای اجرای طرح «رقابت در خدمت»  امروز با حضور در مصلی قدس و در جمع نمازگزاران جمعه پاسخگوی سوالات و مطالبات مردمی هستیم.

وی ادامه داد: طرح «رقابت در خدمت» هر هفته با حضور مسئولان و کارشناسان یکی از دستگاه‌های اجرایی استان قم، در مصلای قدس پیش از برگزاری آیین عبادی ـ سیاسی نماز جمعه دنبال می‌شود و مردم می‌توانند به صورت مستقیم مسائل، مشکلات، خواسته‌ها، دیدگاه‌ها و پیشنهادهای خود را با مسئولان در میان بگذارند.

لازم به ذکر است، وحید وزیری مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قم نیز به‌عنوان نماینده عالی وزارت تعاون در این طرح در کنار مدیران بهزیستی شرکت داشت.

کد خبر 51201

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد