ایران از نظر شاخص های نیکوکاری جز ۳۰ کشور نخست به شمار می آید

جلسه معاونت مشارکتها و کارشناسان این حوزه با سرپرست بهزیستی استان بمنظور طرح مسائل و مشکلات موجود و ارائه گزارش برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی لرستان، جلسه معاونت مشارکتها و کارشناسان این حوزه با سرپرست بهزیستی استان بمنظور طرح مسائل و مشکلات موجود و ارائه گزارش برگزار شد
همایون عمودی زاده سرپرست بهزیستی استان در ابتدای این جلسه با اشاره به استفاده از ظرفیت خیرین و نیکوکاران در تامین و ارائه خدمات ضروری به جامعه هدف، گفت: سازمان بهزیستی جز با مشارکت خیرین و مردم از عهده وظایف خود بر نمی آید. لذا معاونت مشارکتهای مردمی وظیفه ارتباط با خیرین و عموم مردم را جهت رسیدن به اهداف سازمانی که همانا خدمت شایسته به جامعه هدف است پر رنگ تر کند و با جدیت بیشتر و بصورت جهادی دنبال کند.
عمودی زاده در ادامه با بیان اینکه کشور ایران از نظر شاخص های نیکوکاری جز ۳۰ کشور نخست به شمار می آید، افزود، می توان با ارائه بازخورد به جامعه باعث استمرار مشارکت  خیرین و بیشتر شدن پرداخت های نیکوکارانه شد.
در ادامه این جلسه معاون مشارکت ها ی مردمی با بیان اینکه  در  ۹ ماهه  امسال بیش از ۱۲ میلیارد تومان بصورت نقدی و غیر نقدی جذب مشارکت داشته ایم گفت: در بحث مسکن ۳۵۰ واحد مسکونی به خانواده معلولان واگذار شده و مبلغ ۲۰ میلیارد تومان بصورت کمک بلاعوض به مددجویان پرداخت شده است.
جذب مشارکت داشته ایم گفت: در بحث مسکن ۳۵۰ واحد مسکونی به خانواده معلولان واگذار شده و مبلغ ۲۰ میلیارد تومان بصورت کمک بلاعوض به مددجویان پرداخت شده است.
معاون مشارکت های بهزیستی استان با اشاره به افزایش مبلغ کمک های بلاعوض، دو معلول شهری از ۱۴۰ میلیون به ۱۵۰ میلیون و دومعلول روستایی از ۸۵ به ۱۰۰ میلیون گفت:  در بحث اشتغال تعداد ۱۶۸۵ شغل در استان ایجاد شده است که تسهیلات اختصاص یافته به استان برای این مهم مبلغ ۸۴ میلیارد تومان بوده است که مبلغ ۶۴ میلیارد تومان آن توسط بانک ها تخصیص داده شده است و مبلغ ۴۰ میلیارد آن هم تا کنون در راستای اشتغال جامعه هدف پرداخت شده است.
در این جلسه کارشناسان این معاونت هر کدام به تفکیک گزارش حوزه کاری خود را ارائه کردند و مسائل و مشکلات پیش روی دفاتر خود را با سرپرست بهزیستی استان در میان گذاشتند.

کد خبر 51187

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد