مدیران کل  اجتماعی و اتباع خارجی استانداری قم از مراکز بهزیستی بازدید کردند.

مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری و مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری از مرکز نگهداری و ساماندهی کودکان کار و خیابان قم بازدید کردند.

 شیرمحمدی مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی و دکتر غریب مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی استانداری  و هیات همراه از مرکز نگهداری و ساماندهی  کودکان کار و خیابان  بازدید کردند و از نزدیک در جریان فرایند ارائه خدمات ، پذیرش ، ترخیص ، خدمات حمایتی ، توانمندسازی و... قرار گرفتند.

در جریان این بازدید دکتر پهلوانی مدیر کل  بهزیستی  ضمن تشریح خدمات مرکز و فرایند پذیرش ، نگهداری و ترخیص کودکان کار و خیابان ،   مشکلات موجود در مسیر ساماندهی و توانمندسازی کودکان اتباع  را  تشریح کردند .

آقای شیر محمدی و دکتر غریب بعد از بازدید از بخشهای مختلف این مرکز و قدردانی از خدمات پرسنل ، کارشناسان ، مددکاران  ، مراقبین  ، با اشاره به وضعیت نابسامان ورود مهاجرین خارجی به کشور و به تبع آن به  استان قم و ضرورت رسیدگی و ساماندهی موارد آسیب‌های اجتماعی مرتبط با امور اتباع ، قول مساعد دادند موضوع را  از طریق کمیساریای عالی مهاجرین خارجی پیگیری نموده و  ردیف اعتباری خاصی برای بهزیستی در این بخش مطالبه نمایند  و نیز با  استفاده از مشارکت خیرین و تجار و  اتباع در جهت حمایت از این کودکان و رفع مشکلات ایشان اقدام نمایند.

کد خبر 51173

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 13 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد