برنامه محفل انس با قرآن برای کودکان مراکز شبه خانواده بهزیستی

محفل انس با قرآن با همت و همکاری مجتمع شوق زندگی، دادسرای ناحیه ۵ و بهزیستی خراسان رضوی با شرکت تعداد زیادی از فرزندان بهزیستی و جمعی از مسؤولان اجرایی مشهد در مجتمع شوق زندگی برگزار گردید.

در این برنامه که همزمان با ایام ولادت حضرت زهرا(س) در مجتمع شوق زندگی برگزار گردید، کودکان قاری و حافظ قرآن کریم، آیات شریف را با الحان زیبا و خوش‌نوا تلاوت کرده و حاضران را با قرائت دل‌انگیز آیات الهی، مسحور نمودند.

به گفته مدیر کل بهزیستی خراسان رضوی، برنامه محفل انس با قران به سبکی متفاوت با همکاری مجتمع شوق زندگی و بخش فرهنگی دادسرای ناحیه ۵ برای کودکان و نوجونان مراکز شبه خانواده برگزار گردید.

مسعود فیروزی گفت: هدف از این محفل که با همت گروهی از قاریان ممتاز و بین المللی قران  برگزار گردید ترویج فرهنگ قرانی مطابق با ذائقه نوجوانان بود.

وی خاطر نشان کرد: هر چه بیشتر کودکان و نوجوانان با قران و آموزه های اخلاقی آن آشنا شوند قطعا در ارتقای تربیت و اخلاق آنها موثر خواهد بود.

رئیس مجتمع شوق زندگی نیز در این زمینه گفت: ما باید تلاش کنیم که قرآن را آن طور که هست به نوجوانان آموزش دهیم و به کودکان‌مان بگوییم که قرآن کتاب رحمت و امید و تماما اموزه های مترقی اخلاقی است.

برنامه محفل انس با قرآن برای کودکان مراکز شبه خانواده بهزیستی

نیره عابدین‌زاده که خود بانی این محفل قرآنی بوده است افزود: مدتها بود که شاهد برنامه های پرشور قرآنی برای قشر نوجوان و جوان نبودیم که تلاش شد با همکاری سازمان بهزیستی و همت قاریان و حافظان قران، این مهم انجام شود.

وی اضافه کرد: خوشبختانه شاهد استقبال کودکان و نوجوانان عزیزمان از این برنامه قرآنی بودیم زیرا قرآن و معنویت دینی، در دل همه‌ی انسان‌ها جای دارد و بخصوص کودکان که دل‌های پاک‌تری نسبت به سایرین دارند بیشتر در معنویت غوطه‌ور می‌باشند.

عابدین‌زاده یادآور شد: جا دارد از تمامی عزیزانی که در برگزاری پرشور این مراسم به صورت داوطلبانه شرکت کردند و به عشق قرآن، ساعت ها فعالیت و کمک کردند تشکر و قدردانی کنیم.

وی افزود: امیدواریم در آینده بتوانیم برای بارورسازی حافظه و اندیشه‌ی کودکان عزیزمان که آینده‌سازان کشور هستند بیش از گذشته آموزه‌های دینی را ترویج و برنامه‌های جذاب فرهنگی در این زمینه برگزار نماییم.

برنامه محفل انس با قرآن برای کودکان مراکز شبه خانواده بهزیستی

کد خبر 51168

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 13 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد