ارائه تسهیلات و کمک بلاعوض بمنظور خرید ویلچر برقی

انجمن جسمی حرکتی استان با همکاری بهزیستی و مساعدت بنیاد علوی به ۳۰ نفر از توانخواهان نیازمند به ویلچر برقی تسهیلات و کمک بلاعوض اهدا کرد

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان، به ۳۰ نفر از توانخواهان ضایعه نخاعی استان تسهیلات و کمک هزینه بلاعوض خرید ویلچر برقی اهدا شد.

احمد پیوندی معاونت توابخشی بهزیستی استان با اعلام این خبر گفت : انجمن جسمی حرکتی استان با همکاری بهزیستی و مساعدت بنیاد علوی به ۳۰ نفر از توانخواهان نیازمند به ویلچر برقی در قالب معرفی به بانک سینا مبلغ ۲۸۰ میلیون ریال تسهیلات پرداخت کرده است  .

وی در ادامه افزود : در این طرح مبلغ ۷۰ میلیون ریال از طرف بنیاد علوی بمنظور کمک هزینه خرید ویلچر برقی نیز ا هدا شده است.

پیوندی تعداد افراد ضایعه نخاعی تحت حمایت بهزیستی را  بیش از ۳۰۰ نفر بیان که خدماتی شامل کمک هزینه درمان و دارو، حق پرستاری، کمک هزینه خرید وسایل کمک توانبخشی، دریافت پلاک معلولین، هزینه ایاب و ذهاب، پرداخت هزینه مناسب سازی مسکن و وسایل نقلیه و ... به ایشان توسط بهزیستی استان ارائه می گردد.  

معاون توابخشی بهزیستی استان در پایان ضمن تقدیر و تشکر از انجمن جسمی و حرکتی استان و بنیاد علوی بمنظور پیگیری و ارائه خدمات به جامعه هدف بهزیستی استان ابراز داشتند : ارائه خدمات مطلوب و رضایتمند به جامعه هدف بدون همراهی، همکاری و همدلی آحاد جامعه، خیرین و دستگاه های حمایتی غیر ممکن خواهد بود و امید است این همراهی ها بیش از پیش ادامه یابد.

کد خبر 51120

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد