۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۶
تجلیل از کارکنان خانه سلامت

سرپرست بهزیستی هرمزگان از بانوان مددکار و روانشناس شاغل در مرکز سلامت تجلیل کرد.

به مناسبت میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و گرامیداشت مقام زن ، سرپرست بهزیستی هرمزگان ضمن حضور در مرکز خانه سلامت با مددجویان این مرکز  دیدار و از بانوان مددکار و روانشناس شاغل تجلیل کرد .

به گزارش روابط عمومی بهزیستی هرمزگان ؛ به مناسبت میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و گرامیداشت مقام زن ، دکتر ابراهیم حسن نژاد سرپرست بهزیستی هرمزگان با همراهی مریم امینی معاون امور اجتماعی بهزیستی استان ضمن حضور در مرکز خانه سلامت با مددجویان این مرکز ، دیدار و گفتگو کرد .

وی  در ادامه بازدید و بررسی و ارزیابی فرایند خدمت رسانی به جامعه هدف ، با تبریک ولادت حضرت فاطمه  (س ) و اهدای لوح سپاس از  بانوان مددکار و روانشناس شاغل در مرکز سلامت تقدیر و تجلیل به عمل آورد.

سرپرست بهزیستی هرمزگان  با تاکید بر ضرورت برنامه‌ریزی و استفاده از ظرفیت‌ها و فرصت‌های موجود برای توانمندسازی ،استقلال و بازگشت مجدد  افراد در معرض آسیب‌  اجتماعی به اجتماع ابراز امیدواری کرد : با همراهی مسئولین ، دستگاهها و مشارکت مردم بتوانیم گام‌های موثری در این زمینه برداریم .

گفتنی است خانه سلامت از مراکز بهزیستی ویژه دختران در معرض آسیب های اجتماعی بالای ۱۸ سال است که با هدف حمایت و نگهداری از دختران در معرض آسیب اجتماعی نیازمند حمایت اجتماعی ، فراهم نمودن زمینه های تحصیل ، اشتغال ، خودکفایی و استقلال این افراد ،  شناخت استعدادها و توانمندیهای دختران در معرض آسیب  و هدایت آنها به سوی استفاده از این توانمندی ها  راه اندازی گردیده است .

کد خبر 51117

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد