ملارد| بازدید از منزل افراد دارای معلولیت توسط مسئولین شهرستان 

همزمان با ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س)، طی بازدیدی جابر کریمی فرماندار بهمراه حجت السلام والمسلمین خوبانی و داود خادم رئیس اداره بهزیستی از منزل توانخواهان دارای معلولیت بازدید نمودند.  

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، خادم ضمن تبریک میلاد حضرت زهرا (س) گفت: بازدید و حضور مسئولین شهرستان بویژه مجموعه فرمانداری قوت قلبی برای جامعه هدف سازمان بهزیستی محسوب میشود زیرا این افراد به این اطمینان میرسند که فراموش نشده و مسئولین در پی حل مشکلان آنان هستند.  

خادم در ادامه افزود: اولین بازدید از منزل کودک توانخواه جسمی حرکتی، بینایی و شنوایی شدید انجام شد و پس از آن فرماندار شهرستان از منزل سرپرست خانوار با معلولیت جسمی حرکتی شدید بازدید نمودند و طی ان افراد درخواستها و مشکلات خود را مطرح و قول مساعدت داده شد.  

رئیس اداره بهزیستی شهرستان ملارد، ضمن تاکید بر عمده ترین مشکل مددجویان که مسئله اشتغال میباشد گفت: پس از اشتغال، مشکلات معیشتی، کمک هزینه های درمان با توجه به شرایط جسمی معلولین، کمک هزینه های تحصیلی و …. قرار دارند که با توجه به شدت نیاز و اولویت بندی و بررسی مددکاران حوزه های تخصصی اقداماتی صورت میپذیرد.

کد خبر 51106

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 10 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد