برگزاری جشن روز مادر در مراکز شبه‌ خانواده دماوند با حضور مدیرکل امور کودکان و نوجوانان بهزیستی کشور

به مناسبت میلاد حضرت زهرا(س)، سعید بابایی مدیر کل دفتر کودکان و نوجوانان بهزیستی کشور به همراه فاطمه خانزادی رئیس اداره بهزیستی شهرستان دماوند با فرزندان مقیم در مراکز شبه خانواده شهرستان شهرستان دماوند دیدار و گفتگو داشت.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، شهرستان دماوند دارای چهار مرکز شبه خانواده است که دو مرکز پسرانه و دو مرکز دخترانه و در مجموع تعداد۷۵ فرزند پسر و ۳۵ فرزند دختر توسط چهار موسسه و بنیاد خیریه تحت مراقبت سازمان بهزیستی قرار دارند.

موسسات سروش آینده میهن و بنیاد ابراهیمی در بخش پسران و کوثر مشیز و بادبادک سبز در حیطه نگهداری دختران به فعالیت می‌پردازند.

بابائی در این بازدیدها ضمن تقدیر از مربیان و تیم مراقبتی مراکز به ویژه به علت همزمانی با میلاد حضرت زهرا(س) و روز مادر، ضمن گفتگو با فرزندان این مراکز دغدغه های آنان را مورد بررسی قرار داد.  

مدیرکل امور کودکان و نوجوانان سازمان بهزیستی کشور ضمن تاکید بر لزوم فاصله گرفتن از مراقبت موسسه ای بر این نکته تاکید کرد که باید زحمات خیران محترم در مسیر تبدیل شدن هر چه بیشتر نگهداری موسسه ای به سمت یک خانه واقعی، حرکت نماید.

وی افزود: در این مسیر نقش تیم مراقبتی آگاه، با دانش و دغدغه مند و همچنین تامین نیازهای معیشتی این مربیان در اولویت قرار دارد زیرا این مربیان در نقش والدین و خانواده این فرزندان هستند.

کد خبر 51088

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد