سرپرست جدید بهزیستی کردستان از مرکز توانبخشی و نگهداری شبانه‌روزی بیماران روانی مزمن (موسسه خیریه بهار) بازدید کرد.

حسین رسولی سرپرست بهزیستی استان کردستان بە همراە مدیر و معاون بهزیستی شهرستان سنندج از مرکز توانبخشی و نگهداری شبانه روزی بیماران روانی مزمن موسسه خیریه بهار سنندج بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کردستان، حسین رسولی ، هدف از این بازدید را آگاهی از مشکلات، کمبودها و نظارت بر فعالیتهای تخصصی جاری عنوان کرد.

رسولی در این بازدید با مسئول مرکز گفتگو نمود و گفت: نگهداری از بیماران روانی کار سخت و طاقت فرسایی است و افرادی که در این مراکز خدمت می‌کنند با عشق، علاقه و ایمان کار خود را انجام می‌دهند و ما قدردان زحمات آنها هستیم.

وی اظهار کرد : موسسە خیریە بهار در حال حاضر در دو بخش مردان و زنان به بیماران خدمت رسانی می‌کنند که از این تعداد ۶۱ نفر زن و ۴۶ نفر مرد خدمت‌گیرندە در موسسه پذیرش شده‌اند.

رسولی افزود: این افراد زنان و مردانی هستند که از نظر روحی و روانی دچار انواع اختلالات هستند که خانواده‌های آنان قادر به پذیرش و نگهداری از این افراد نیستند و در این مرکز به صورت شبانه‌روزی نگهداری می‌شوند.

در پایان طی بازدید صورت گرفته مسائل و مشکلات توسط مسئول موسسە خیریە بهار مطرح گردید و متعاقبا سرپرست بهزیستی استان و مدیر بهزیستی شهرستان سنندج قول مساعدت و پیگیری دادند.

کد خبر 51087

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 14 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد