برگزاری دوره آموزشی اختلالات رفتاری، عاطفی و هیجانی در کودکان و نوجوانان توسط بهزیستی استان

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان، دوره آموزشی اختلالات رفتاری، عاطفی و هیجانی در کودکان و نوجوانان ویژه کارکنان شیر خوارگاه و خانه های نگهداری کودکان و نوجوانان با حضور مدیر کل و معاون امور اجتماعی بهزیستی استان برگزار شد.

در این نشست مدیر کل بهزیستی استان آشنایی مربیان و کارکنان مراکز نگهداری به شیوه های نوین حمایت از این عزیزان را یادآور شد و گفت :  بهتر است مربیان با شیوه های به روز، علمی و تخصصی تربیت کودکان آشنایی داشته باشند تا بتوانیم در دستیابی به اهداف مورد نظر و رسیدن به نتیجه مطلوب موفق باشیم.

 ستاری همچنین آشنایی با مسائل، مشکلات و اختلالات احتمالی کودکان و نوجوانان را حائز اهمیت دانست و گفت : با این کار می توان با شناسایی به موقع، غربالگری لازم و در نهایت مداخله به موقع زمینه های شیوع اختلالات بوجود آمده  را کنترل کرد.

وی تصریح کرد: بنظر می رسد آشنایی مربیان با این قبیل از اختلالات و مشکلات تحصیلی، رفتاری، هیجانی ضروری است و لازم است در این رابطه مصاحبه های روانشناختی دقیق و تخصصی صورت گیرد.

این مسئول در پایان اظهار امیدواری کرد با تداوم دوره های آموزشی مختص مربیان، پرسنل و مراقبین مراکز وابسته به سازمان بتوان با دید باز همراه با سعه صدر و مجهز شدن به دانش حرفه ای  ، بسیاری از مسائل و مشکلات کودکان مقیم خانه ها را شناسایی و مرتفع ساخت.

گفتنی است : این دوره آموزشی برای تمامی مربیان خانه های کودکان استان با حضور و تدریس خانم دکتر پور حسن عضو هیات علمی دانشگاه برگزار گردید.

کد خبر 51063

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد