دستگاه های عضو در کمیسیون همانند زنجیرهای به هم پیوسته مکمل و تکمیل کننده فعالیت دیگری هستند

برگزاری جلسه تبصره 2 ماده 16

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان کمیسیون تبصره ۲ ماده ۱۶ با حضور معینیان دبیر دبیرخانه شورای هماهنگی و مبارزه با  مواد مخدر استان، علیرضا ایزدپور مدیرکل بهزیستی استان سمنان، انسیه ایمانی معاون امور توسعه پیشگیری بهزیستی استان و اعضای عضو در کمیسیون با دستور کار تشریح وظایف اعضای کمیسون ماده ۱۶ در محل ستاد هماهنگی و مبارزه با  مواد مخدر استان برگزار شد.

ایزد پور مدیرکل بهزیستی استان سمنان در ابتدا  با تأکید بر سخنان امام خمینی قدس سره الشریف مبنی بر اینکه نجات یک معتاد نجات یک جامعه است و یادآوری میلاد امام خمینی(ره) تقارن با میلاد حضرت زهرا(س) روز زن و مادر، این ایام را تبریک گفته و ابراز داشتند : اکنون که مقدمات کار در خصوص کنترل و کاهش بخشی از معضل اعتیاد در جامعه فراهم شده است تقویت و بهبود خدمات در این بخش  مستلزم رفع برخی موانع و چالش   ها و همراهی دستگاه ها می باشد.

ایزدپور در ادامه سخنان خود گفت : با عنایت به اینکه وظایف دستگاه‌های اجرایی در این خصوص مشخص شده است لازم است جهت هماهنگی بیشتر نماینده تام الاختیاری از دستگاه ها معرفی تا به توان تصمیمات لازم اتخاذ گردد.

وی با تاکید بر رفع موانع و مشکلات در امر خدمت رسانی به جامعه هدف ماده ۱۶، خواستار پیگیری دستگاه های عضو در حل برخی از مشکلات پیش آمده در راه اندازی مراکز مربوطه و نظارت بیش از پیش دستگاه ها بمنظور ارائه خدمات مطلوب شده و افزودند : نیاز است تا حصول نتیجه جلسات بین بخشی و دستگاهی بین اعضاء برگزار گردد تا هماهنگی لازم بمنظور پذیرش، ترخیص، نگهداری، اشتغال و ...  جامعه هدف بررسی و مشکلات بر طرف شود.

مدیرکل بهزیستی استان سمنان با تاکید بر ارائه خدمات تخصصی به بیماران درگیر اعتیاد،  لازمه خدمت در این بخش را علاقه در رفع این آسیب اجتماعی بیان و گفتند : دستگاه های عضو در کمیسیون همانند زنجیرهای به هم پیوسته مکمل و تکمیل کننده فعالیت دیگری بوده که با هماهنگی های لازم برخی از مشکلات پیش آمده بر طرف شده است و اقدامات لازم در خصوص پوشش بیمه ی این افراد توسط بهزیستی استان نیز در حال پیگیری می باشد.

مدیرکل بهزیستی استان سمنان یکی از گام های موثر در تحقق اهداف و برنامه ها را آگاهسازی عنوان و تاکید بر برگزاری دوره های آموزشی مرتبط با تبصره ۲ ماده ۱۶ در دستگاه های عضو شدند تا بتوان با توانمندی افراد و آگاهی بخشی در این خصوص تصمیمات موفق و ارائه خدمات مطلوب داشت.

وی در پایان ضمن تقدیر و تشکر از تلاش ها و خدمات ارائه شده توسط دستگاه های اجرایی اظهار داشتند : ما همراه در امر خدمت رسانی به جامعه هدف پذیرای نظرات، پیشنهادات و انتقادهای سازنده بوده و هستیم و نباید این نکته فراموش شود که همه افراد جامعه نسبت به آسیب اجتماعی با نام اعتیاد مسئول هستند و به اندازه و ظرفیت خود در این بخش باید فعالیت کنند.

کد خبر 51058

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد