بزرگداشت ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن به روایت شهرستان‌ها

مراسم گرامیداشت ولادت حضرت فاطمه زهرا (س)، روز مادر و روز زن با حضور رئیس و کارکنان بهزیستی در شهرستان‌های استان اصفهان برگزار شد.

برخوار | بزرگداشت ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن

مراسم گرامیداشت ولادت حضرت فاطمه زهرا (س)، روز مادر و روز زن با حضور رئیس و کارکنان بهزیستی برخوار برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان برخوار، مراسم گرامیداشت ولادت حضرت فاطمه زهرا (س)، روز مادر و روز زن با حضور رئیس و کارکنان بهزیستی برخوار برگزار شد.

در این مراسم نخست حسن مرادی، رئیس اداره بهزیستی شهرستان برخوار  ضمن تبریک میلاد فرخنده حضرت زهرا (س) اظهار داشت: الگوگیری از شخصیت کامل و بی بدیل دخت رسول خدا (ص) برای تمام زنان مایه ی آرامش و سعادت در زندگی است. بانوان جامعه باید با تاسی و الگوپذیری از سیره فاطمه زهرا (س) در مسیر کمال و بهروزی پیش روند؛ چرا که رویکرد تربیتی درست در زنان، عامل پیشگیری کننده از بسیاری از آسیب های جامعه است.

وی در ادامه افزود: در حال حاضر ۳۰۶ زن سرپرست خانوار تحت پوشش بهزیستی این شهرستان می باشند که رویکرد دفتر زنان این اداره محوریت اقدامات حمایتی و توانمندسازی آنان جهت پیشگیری از بروز آسیب های اجتماعی می باشد؛ چرا که زنان تاثیرگذاری بیشتری را به دلیل جایگاه مادری خود دارند و به نوعی پاشنه آشیل خانواده محسوب می شوند.

در این مراسم از بانوان شاغل در این اداره تقدیر شد و هدایایی به رسم یاد بود به کارکنان اهدا گردید.


اردستان | جشن ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز مادر و روز زن


مراسم جشن به مناسبت ولادت با سعادت حضرت زهرا سلام الله علیها و روز مادر و روز زن با کمک خیرین و مجتمع شهدا زواره و مرکز مثبت زندگی کد (۷۳۶۴) برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان اردستان، مراسم جشن به مناسبت ولادت با سعادت حضرت زهرا سلام الله علیها و روز مادر و روز زن با همکاری خیرین و مجتمع شهدا زواره و مرکز مثبت زندگی کد (۷۳۶۴) ویژه مادران نمونه افراد دارای معلولیت و زنان سرپرست خانوار با حضور ریاست اداره بهزیستی و کارشناس مسئول حوزه امور اجتماعی در مجتمع شهدا زواره برگزار گردید.

محمد علی مطلب زاده رئیس بهزیستی شهرستان ولادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها و روز مادر و روز زن را به تمامی مادران افراد دارای معلولیت، زنان سرپرست خانوار و بانوان شاغل در اداره و مراکز تبریک گفت.

در ادامه این مراسم که با همکاری خیرین شهرستان برگزار شده بود با اهداء ۱۷ کارت هدیه و بسته مواد غذایی از مادران نمونه شرکت کننده در این جشن تقدیر بعمل آمد.

نجف آباد | برگزاری جشن روز مادر و ولادت حضرت زهرا ویژه بانوان سالمند مقیم در مرکز امداد سالمندان،  زنان سرپرست خانوار موفق، همیاران و پرسنل شهرستان

جشن روز مادر و ولادت حضرت زهرا ویژه بانوان سالمند مقیم در مرکز امداد سالمندان،  زنان سرپرست خانوار موفق، همیاران و پرسنل شهرستان برگزار شد.

تجلیل از زن سرپرست خانوار موفق

همزمان با میلاد حضرت زهرا (س)و گرامیداشت مقام زن، رئیس اداره بهزیستی شهرستان نجف آباد از زن سرپرست خانوار تحت حمایت حوزه اجتماعی این اداره تجلیل کرد.

علیرضا قناعت کار با توجه به نقش بسزای زن و مادر در اجتماع و خانواده گفت: آینده ی اجتماع در دست زنان است.

به گزارش روابط عمومی، مددجوی موفق حوزه اجتماعی با توجه به فوت همسر، سرپرستی سه فرزند خود را عهده دار شده و با تمام مشکلات پیش رو سعی در پیشبرد اهداف فرزندان و پیشرفت آنها داشته است.

روز مادر خیریه ی امداد سالمندان

حسین گرامی دادستان شهرستان نجف آباد به همراه محمدی فر معاون دادستان، عبدالهی رئیس شعبه یک دادگاه حقوقی دادگستری و قناعت کار رئیس اداره بهزیستی شهرستان نجف آباد در جشن روز مادر خیریه ی امداد سالمندان شهرستان نجف آباد حاضر شدند.

این برنامه با تلاش اعضای هیئت مدیره ی خیریه ی امداد سالمندان و اداره بهزیستی شهرستان برگزار شده که مدعوین ضمن حضور در ویژه برنامه ی روزمادر، از زحمات و خدمات پرسنل و برپاکنندگان برنامه تقدیر و تشکر کردند.

قناعت کار در خلال این جشن ضمن تقدیر و تشکر از عوامل برپا کننده ی برنامه، با اشاره به حدیث پیامبر اکرم اسلام که می‌فرمایند: وجود پیران سالخورده بین شما باعث افزایش رحمت و لطف پروردگار و گسترش نعمت‌های الهی بر شماست؛ احترام به سالمند را از ارزش های دینی و اخلاقی و سرلوحه ی رفتار با آنها دانست.

به همین مناسبت همچنین برنامه ی تجلیل از پرسنل خانم شاغل در اداره بهزیستی نجف آباد برگزار شد. در این برنامه علیرضا قناعت کار  به پاس زحمات همکاران با اهداء لوح تقدیر از ایشان تقدیر و تشکر کرد.

برگزاری جشن ویژه روز زن در سالن شهروند شهرداری نجف آباد به همت گروه همیار بانوان مهرآفرین و حوزه ی پیشگیری اداره بهزیستی نجف آباد که در این مراسم کلیه ی بانوان شهرستان دعوت بودند. 

در این روز، جشن روز زن و مادر در خانه ی کودک و نوجوان شهید مرتضوی نیز برگزار شد که هیئت مدیره به پاس زحمات مربیان این مرکز به اهداء لوح تقدیر و هدیه از زحمات ایشان تقدیر و تشکر کردند.گفتنی است فرزندان مقیم خانه نیز به پاس زحمات مربیان ، هدیه ای آماده کرده و تقدیم مربیان خود کردند.

برگزاری جشن ویژه روز مادر و تجلیل از مقام مادران و همسران معلولین و شهدا با همکاری بهزیستی و بنیاد شهید به همت دهیاری روستای جلال آباد و اعضای شورای دهیاری که در این برنامه از مدعوین با اهداء لوح تقدیر و هدیه تجلیل شد.

 اردستان | نمایشگاه دستاوردهای بانوان کارآفرین اردستان گشایش یافت

نمایشگاه دستاوردهای بانوان کارآفرین اردستان با حضور زنان سرپرست خانوار تحت حمایت اداره بهزیستی شهرستان گشایش یافت.

به گزارش روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان اردستان ، نمایشگاه دستاوردهای بانوان کارآفرین اردستان در آیینی به مناسبت هفته بزرگداشت مقام زن و مادر با حضور امام جمعه ، فرماندار  و جمعی از مسوولان و بانوان و تولید کنندگان در این سالن رحمت شهرستان گشایش یافت .

به همین منظور زنان سرپرست خانوار تحت حمایت اداره بهزیستی نیز اقدام به ارائه و عرضه محصولات و تولیدات خانگی خود در قالب یک غرفه در نمایشگاه مذبور کردند.

بوئین میاندشت| با نزول سوره کوثر ارزش و مقام به زن بازگردانده شد

به مناسبت میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) مراسم تکریم مادران و زنان جامعه هدف با همکاری اداره بهزیستی و مرکز مثبت زندگی شهرستان در سالن اجتماعات بهزیستی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی، رئیس بهزیستی شهرستان بوئین میاندشت ضمن تبریک به مناسبت میلاد باسعادت بانوی دو عالم و روز مادر با اشاره به وضعیت نامطلوب زنان و زنده به گور کردن دختران در دوران جاهلیت، گفت: با تولد دختر پیامبر اکرم(ص) و نزول سوره کوثر ارزش و مقام به زن بازگردانده شد.

قاسم براتی افزود: در قرآن کریم آیات بیشماری از جمله سوره احزاب آیه 35، مرد و زن در کنار یکدیگر آورده شده که بدون تفاوت برای آنها بخشایش و پاداش بزرگی فراهم نموده است.

وی با تاکید بر مقام والای مادر و تکریم زن بر مبنای نگاه اسلام ادامه داد: زن موجود مستقلی است که می‌تواند بدون تفاوت با مرد رشد و تعالی داشته باشد.

براتی تصریح کرد: ما شاهد حضور زنان حماسه‌ساز و تاثیرگذار در صحنه‌های مختلف سیاسی، اجتماعی و فرهنگی می‌باشیم که زمینه رشد و شکوفایی جامعه را در تمامی عرصه‌ها فراهم می‌نمایند.

به گزارش روابط عمومی، مولودی خوانی، اجرای موسیقی توسط گروه هیرا، پخش کلیپ، اهدای هدایا به مادران تحت حمایت و تقدیر از بانوان شاغل بهزیستی با اهدای گل از برنامه‌های این مراسم بود.

بزرگداشت ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن به روایت شهرستان‌ها

بزرگداشت ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن به روایت شهرستان‌ها

کد خبر 51051

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد