پاکدشت| مادریاران معلول مرکز توانبخشی بهشت تقدیر شدند

به مناسبت ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز مادر از پرستاران و مادریاران مرکز مراقبتی و توانبخشی معلولین ذهنی دختران بالای ۱۴ سال بهشت شهرستان پاکدشت  تجلیل به عمل آمد.

به گزارش روابط عمومی اداره بهزیستی استان تهران، به مناسبت ولادت حضرت زهرا (س) و هفته گرامیداشت مقام زن و روز مادر، محمود برزگر رئیس اداره بهزیستی شهرستان پاکدشت، معاون توانبخشی بهزیستی به همراه کارشناسان  با حضور در مرکز بهشت با اهدای لوح سپاس و هدیه از زحمات و فداکاری های مادریاران تقدیر کردند.

 در این دیدار محمود برزگر با بیان اینکه مادر یاران و پرستارانی که در شرایط ویژه کنونی خدمات خالصانه و ایثارگرانه خود را با تمام توان به بیماران و معلولین ذهنی ارائه می کنند، قابل تقدیر وارزشمند دانست و گفت: کادر مراکز نگهداری از معلولان ذهنی و سالمندان انسان هایی بزرگ و قابل ستایش هستند، چرا که کمتر کسی قبول می کند در این شرایط و با این درجه از سختی کار به خدمت رسانی مشغول شود.  

وی تعداد معلولان حاضر در مرکز بهشت را ۹۵ نفر عنوان کرد، افزود: این مرکز در سال ۱۳۸۰ افتتاح و نوع مدیریت این مرکز حقیقی و از  یارانه های سازمان استفاده می کند.

برزگر خاطرنشان کرد: خدمات توانبخشی فعال شامل خدمات پزشکی، کاردرمانی،  روانشناسی، گفتار درمانی و مربی آموزش هنری، ورزشی  از جمله خدمات مرکز توانبخشی بهشت  به معلولان زیر پوشش است که باید به همکاران عزیز در این مرکز خداقوت گفت.

کد خبر 51032

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد