ملارد|تقدیر از ۱۲۰ مادر دارای فرزند معلول 

همزمان با میلاد باسعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و گرامیداشت روز مادر، مراسمی به همت بخشداری ها، دهیاری ها، شورای روستاهای قشلاق، مهرچین، مهرآذین و ویلادشت، مرکز مثبت زندگی، گروه های جهادی فاطمیون و فاطمه الزهرا، تسهیلگران و اداره بهزیستی شهرستان ملارد جهت تقدیر از مادران دارای فرزندان معلول برگزار شد.  

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران،  رئیس اداره بهزیستی ملارد ضمن تبریک این روز گفت: مادرانی که دارای فرزندان معلول هستند باید با عشق و صبر بیشتری به راه خود ادامه دهند.  

داود خادم افزود: مادران اسوه ایثار و و فداکاری اند و نقش اثرگذاری را در تربیت فرزندان بر عهده دارند.  

رئیس اداره بهزیستی شهرستان ملارد با اشاره به حضور امام جمعه، بخشدار و سایر مسئولین استانی گفت: این مراسم با هدف تجلیل از زحمات بی قید و شرط مادرانی برگزار شد که سالها خود را وقف رسیدگی و مراقبت از فرزندان معلول نموده و جنس دیگری از مادرانگی را تجربه کرده اند.  

خادم در ادامه ضمن تقدیر از سایر ارگانهای فعال در امر برگزاری این مراسم گفت: این مادران با توجه به شرایط متفاوت فرزندان خود که تا سنین بالا نیز ادامه دارد، هر روز صبور تر، شجاع تر و با عشق بیشتری ادامه میدهند.  

رئیس اداره بهزیستی تجلیل از خانواده های دارای عضو معلول را معطوف به یک روز و یک هفته ندانست و گفت: الگو برداری از سیره زندگی بانو فاطمه زهرا (س) بهترین مسیر جهت تحکیم خانواده ها در تمامی دوران ها بوده است.

کد خبر 51030

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد