ملارد| برگزاری جلسه اشتغال ویژه معلولین روستایی

در راستای اهمیت توانمندسازی افراد دارای معلولیت و با توجه به ضرور ت استقلال این افراد، جلسه اشتغال زایی ویژه معلولین روستایی در روستای لم آباد برگزار شد.  

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، رئیس اداره بهزیستی شهرستان ملارد ضمن تقدیر از همراهی همیشگی دهیاران و تسهیلگران در امر خدمت رسانی به جامعه هدف گفت: یکی از مهمترین موارد در امر خدمت رسانی به جامعه هدف مسئله اشتغال زایی است.

داود خادم افزود: از ابتدای سال تاکنون وام های مربوط به اشتغال افراد معلول و خانواده های آنها که دارای مدارک فنی و حرفه ای هستند پیگیری شده و تعدادی نیز موفق به دریافت وام خود شده اند.  

مسئول توانبخشی ملارد نیز ضمن تاکید بر لزوم ایجاد اشتغال پایدار گفت: در مواردی که فرد دارای مدرک فنی و حرفه ای نبوده و یا غیره، درصورت همراهی و حمایت  کارآفرینان و همچنین رابطین این اداره مانند تسهیلگران میتوانیم شرایطی را فراهم کرده که موجب توانمند سازی این افراد شود.
 
روح الله غفاری در ادامه با بیان اینکه تسهیلگران نقش مهمی در شناسایی افراد معلول و نیازمندی ها و توانمندی های جامعه هدف روستایی دارند گفت: پس از لزوم ایجاد اشتغال جهت افراد معلول، یکی از مواردی که بایستی مدنظر قرار دهیم مسئله اشتغال پایدار بوده که افراد بتوانند بصورت دائمی و نه فصلی و موقت فعال باشند.

کد خبر 51029

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد