بهار| مادران نمونه الگوی بانوان جامعه هدف سازمان

رییس اداره بهزیستی شهرستان بهار به همراه کارشناس امور اجتماعی و مدیر مرکز مثبت زندگی کد۳۳۸ بمناسبت ولادت حضرت زهرا (س) در منزل یکی از بانوان نمونه سرپرست خانوار که در زمینه اشتغال موفق است حضوریافت.

به گزارش روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان بهار منوچهر نوروزی  با اشاره به جایگاه والای حضرت فاطمه زهرا (س) گفت: این بانوی جهان اسلام امروزه به عنوان الگوی بشریت به حساب می آید و با این وجود ما با شناخت واقعی و درست سبک زندگی حضرت فاطمه زهرا (س) می توانیم بیشتر جذب فضایل اخلاقی و زندگی آن شویم.   وی افزود: برخی ها فقط حجاب و عفاف حضرت فاطمه زهرا (س) را در جامعه به عنوان الگو معرفی می کنند، که باید الگوی تمامی جوانب شخصیتی، اخلاقی و سبک زندگی این بانو مورد توجه قرار گیرد وحضرت زهرا (س) در زمینه عفاف و حجاب قطع به یقین الگو هستند، اما در زندگی فردی خود، در روابط بین خود و همسرشان حضرت امیرالمومنین (ع)، در تربیت فرزندان، در حضورهای سیاسی در عرصه های سیاسی و اجتماعی، در کرسی تدریس بعنوان یک مفسرهم الگوست.

هدف از برگزاری این بازدید آشنایی زنان سرپرست خانوار با مشاغل موجود درزمینه اشتغال، تغییر رویکرد حمایتی به توانمندسازی زنان، ایجاد، تقویت انگیزه کار و تلاش در زنان سرپرست وحضور فعال این عزیزان در جامعه دانست.

در پایان با تقدیم شاخه گل و کارت هدیه که توسط مرکز مثبت زندگی با کد ۳۳۸ تهیه کرده بود از این مادرنمونه که درزمینه اشتغال سوپرمارکت فعالیت موفق و پایداری دارد  تقدیر بعمل آمد.

کد خبر 51020

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد