بهار | بمناسبت سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) از زن سرپرست خانوار موفق تقدیر شد

حضور رییس اداره بهزیستی شهرستان بهار در مرکز مثبت زندگی با کد 338 ضمن دیدار و گفتگو با زنان موفق سرپرست خانوار در خصوص سالروز ولادت دخت نبی اکرم گفت: حضرت فاطمه الزهرا سلام الله علیها؛ کوثر و آرام بخش حضرت محمد(ص) همدم و مونس مولی علی(ع) و مادر دو ابَر مرد الهی یعنی امام حسن مجتبی و امام حسین علیهما السلام است و شیرزنی همچون زینب (س) پیام آور کربلا را در دامن خود پرورانده و خطِ مشعشع امامت و ولایت را برای بقاء و تداوم دین مبین اسلام به جهانیان عرضه کرده و به حق الگویی عالی مقام برای رهروان و رهپویان این خط نورانی به ویژه بانوان گرانقدر می باشند.

به گزارش روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان بهار ضمن تبریک و تهنیت زاد روز خجسته حضرت صدیقه طاهره سلام الله علیها  گفت: برای همه بانوان و مادران ارجمند و فرهیخته به ویژه بانوان همکار در بهزیستی بهار مراکز تابعه و خانواده های تحت پوشش، از درگاه خداوند متعال توفیق بهره گیری از مواهب بی پایان این سرچشمه ی عصمت، طهارت، احسان، عاطفه و کرامت را خواستار شدند.

نوروزی ضمن ابراز خشنودی در این دیداراز کارکنان مراکز جهت فراهم نمودن زمینه های شکوفایی استعدادهای زنان جامعه هدف تشکر و قدردانی کرد. وی در پایان به مسایل و مشکلات مطرح شده ازسوی آنان پرداخت.

در پایان به همین مناسبت کیک جشن میلاد توسط دو تن از بانوان تحت پوشش برش داده شد.

کد خبر 51019

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد