مادرانه های مربیان مراکز بهزیستی موجب ظهور افراد توانمند شده است 

مدیر کل بهزیستی استان زنجان با بیان اینکه بهزیستی در امر جامعه پذیری فرزندان تحت سرپرستی کوشاست، خاطرنشان کرد:  خوشبختانه مراکز نگهداری کودکان بی سرپرست و بدسرپرست بهزیستی زنجان به دلیل توانمندی های پرسنل شاغل در مراکز خروجی بسیار خوبی داشتند و امروز  نگهداری مطلوب و مادرانه های  مربیان مراکز نگهداری  موجب ظهور فرزندان توانمند و شاخص در مهارت های تحصیلی، فنی، هنری و اصول زندگی  شده  است.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان زنجان محمد محمدی در مراسم ولادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها ضمن تبریک روز زن و مادر به تمامی بانوان علی‌الخصوص بانوان شاغل در بهزیستی گفت: بهزیستی یکی از متولیان سلامت اجتماعی است و بیشترین خدمات روانشناسی و مددکاری در حوزه‌های تخصصی توانبخشی و اجتماعی در مراکز دولتی و غیردولتی بهزیستی را بانوان انجام می دهند.

وی تصریح کرد: سازمان بهزیستی در بحث معضلات و آسیب‌های اجتماعی با ارائه خدمات در مراکز اورژانس اجتماعی و خط ۱۲۳ با همکاری ارگانهای دیگر راهبری می کند. و نگاه ویژه‌ای به زنان و دختران آسیب دیده و در معرض آسیب دارد.

وی تصریح کرد: در حال حاضرنزدیک به ۳۰ هزار خانوار زنجانی تحت پوشش سازمان بهزیستی هستندکه ۲۲ هزار و ۴۱۰ پرونده در حوزه ی توانبخشی و ۸ هزار و ۹۴۱ پرونده مددکاری در حوزه ی اجتماعی وجود دارد که بیشترین پرونده ی حمایتی مربوط به بانوان است.

این مقام مسئول یادآور شد: در بهزیستی استان زنجان بیش از ۳۵۰ پرسنل به امر خدمت رسانی به جامعه‌ هدف مشغول هستند که بیش از ۲۵۰ نفر از پرسنل را بانوان تشکیل می دهند و بیشترین همکاران در بخش غیردولتی، مراکز توانبخشی و... را نیز بانوان مددکار و روانشناس تشکیل می دهند.

در پایان مراسم از مادریاران و مربیان شیرخوارگاه شهید ثمین تاب و همسر شهید والا مقام  محمد بیات با اهدای گل، هدیه و لوح تقدیر قدردانی شد.

کد خبر 51009

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد