تویسرکان| تقدیر از زحمات بانوان همکار و تبریک روز زن در سالروز میلاد حضرت زهرا سلام الله علیها

دختر بزرگوار پیامبر رحمت الگویی تمام عیار، شایسته و کامل برای زنان مسلمان است.

به گزارش روابط عمومی و امور فرهنگی اداره بهزیستی شهرستان تویسرکان در روز خجسته میلاد با سعادت حضرت زهرا سلام الله علیها،   و روز زن سعید موسیوند؛ رئیس اداره ضمن حضور در محل کار همکاران و عرض خدا قوت، با تهیه و توزیع شیرینی از زحماتشان قددرانی نموده و روز زن، مادر و میلاد حضرت زهرا سلام الله علیها را به ایشان تبریک گفت .

 موسیوند خطاب به بانوان شاغل در اداره گفت: دختر بزرگوار پیامبر رحمت حضرت محمدمصطفی صلوات الله علیه و آله و سلم که به حق ام‌ابیها نام گرفته‌اند، الگویی تمام عیار، شایسته و کامل برای زنان مسلمان در تمامی دوران ها است.

در جامعه اسلامی، شغل مادری و همسرداری زن با اصالت و ارزشمند است و اساس خانواده بر پایه مهر زن استوار شده و این مهر، پیوند ناگسستنی میان اعضای خانواده ایجاد می‌کند. مایه‌ بسی مسرت و سرافرازی است که بانوان این مجموعه در نقش مادر، همسر و همکار، در کمال درایت و توانمندی به ایفای مسئولیت های خانوادگی و اجتماعی خود می پردازند و مشارکت فعال آنان در حوزه های مختلف با توجه به نیازهای کشور، موهبت دیگری است که باید آن را قدر دانست و حرمت گذاشت.

با تبریک مجدد این روز فرخنده به بانوان فرهیخته همکار، از درگاه احدیت توفیق و سربلندی هر چه بیشتر این عزیزان را با الگوگرفتن از سیره حضرت  فاطمه زهرا (س) خواستارم.

کد خبر 50974

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 13 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد