زن باید در جامعه حضور مؤثری داشته باشد

زن باید در بهترین وضعیت موجود در جامعه حضور موثری داشته باشد و در شرایط کاملا برابر و مساوات در خانواده، اجتماع و در اقتصاد، زنان می توانند تجربه های موفقی داشته باشند.

سرپرست بهزیستی استان یزد که به مناسبت میلاد حضرت زهرا(س) و گرامیداشت روز زن و مادر در جمع کارکنان زن این سازمان سخن می گفت؛ اظهار داشت:  زن و جایگاه مادر، جایگاهی که اسلام در موارد بسیار زیادی به آن اشاره نموده و این نشان از جایگاه کاملا ویژه و متمایز مقام زن  می باشد.

رضا ابهت ضمن تبریک و شادباش ولادت با سعادت بانوی نور و آئینه؛ حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها گفت: حضور زنان در جامعه قطعاً با شرایط و ضوابط اسلام بهترین شرایط است.

وی با بیان اینکه حضور زن در اسلام حضور بسیار پررنگ، حضور زیبا، موفق و مؤثر است اظهار امیدواری کرد: انشاا... که این شرایط و ضوابط در کشور ما کاملا جاری باشد و همه ما پیش قدم و اجرا کننده قوانین خوب اسلام در بین مردم باشیم.

سرپرست بهزیستی استان یزد خاطرنشان کرد: در جوامع غربی از زن به عنوان کالا، ابزار و تبلیغات برای دستیابی به مضامین و اهداف خود استفاده می کنند. 

وی افزود: تا جایی که امکان دارد زن مثل جامعه غرب ابزار، کالا و دست آویز اقتصاد و تبلیغات نباشد.

رضا ابهت با اشاره به جایگاه زن و مادر در اسلام گفت: در اسلام به جایگاه زن و مادر سفارش بسیار زیاد شده و این نشان از جایگاه کاملاً ویژه و متمایز مقام زن می باشد.

گفتنی است؛ جشن میلاد حضرت زهرا(س) و گرامیداشت روز زن و مقام مادر، با حضور مدیرکل، معاونین، مشاور امور بانوان و جمعی از بانوان شاغل در بهزیستی استان یزد برگزار گردید. 

کد خبر 50971

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 12 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد