بازدید مدیر کل امور اجتماعی استانداری از شیرخوارگاه حضرت رقیه (س)

بمناسبت روز مادر مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری و سرپرست بهزیستی لرستان با مادر یاران شیرخوارگاه حضرت رقیه (س) دیدار و از زحمات مادرانه آنها تجلیل کردند.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان، بمناسبت روز مادر مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری و سرپرست بهزیستی لرستان و تنی چند از معاونین، با مادر یاران شیرخوارگاه حضرت رقیه (س) دیدار کردند و از زحمات مادرانه آنها تجلیل کردند.

همایون عمودی زاده، سرپرست بهزیستی لرستان در این بازدید با بیان اینکه رها کردن کودک، یک آسیب است که دلایل اجتماعی و فرهنگی را در دل خود دارد و بدتر از خود مسئله، سرنوشت شوم و غم انگیزی است که در انتظار این نوزادان رها شده در جامعه است، گفت: امیدواریم با یاری ادارات و نهادهای دولتی و همت خیرین و نیک اندیشان سازمان بهزیستی بتواند مامن امنی برای این کودکان رها شده باشد.
وی افزود شیرخوارگاه حضرت رقیه (س) تنها مرکز در کل استان است که هم اکنون تعداد ۲۵ کودک شیرخوار در آن نگهداری می شود.
همایون عمودی زاده در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد، داستان کودکان رهاشده در کشور تازگی ندارد و هرساله تعداد زیادی کودک به دلایل مختلف که یکی از مهم‌ترین آنها فقر مالی است، رها می شوند.
در ادامه مریم پورسرتیپ مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری ضمن تبریک ولادت دخت نبی مکرّم اسلام حضرت فاطمه (س) افزود؛ یک مادریار حوزه مسئولیت هایی بسیار مهمی بر عهده دارد و رسیدگی به امورات مربوط به کودک با رفاه و آرامش کودک ارتباط مستقیم دارد.
در این بازدید مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری قول مساعد داد از هیچ تلاشی در راه خدمت به این کودکان کوتاهی نکند و مسائل و مشکلات پیش روی این مرکز را مرتفع نماید.
در پایان از مادریاران و مددکاران این مرکز با اهداشاخه گل قدر دانی شد.

کد خبر 50966

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد