اسد آباد | جشن ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز مادر و روز زن، دوره آموزشی خانواده مطهر ویژه زنان سرپرست خانوار

مراسم جشن به مناسبت ولادت با سعادت حضرت زهرا سلام الله علیها و روز مادر و روز توسط رابط فرهنگی و با کمک خیرین و کارکنان و مراکز با حضور رئیس بهزیستی، حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا خیروی، معاون و بانوان اداره و مراکز و مادران نمونه افراد دارای معلولیت و زنان سرپرست خانوار در سالن جلسات بهزیستی شهرستان برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان اسدآباد، حسین بیاتی فر رئیس بهزیستی شهرستان ولادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها ‌و روز مادر و زن به بانوان شاغل در اداره و مراکز و مادران نمونه  معلولین و زنان سرپرست خانوارتبریک گفت.

در ادامه این مراسم حاجی خسروی  روحانی حاضر د ر مراسم ضمن تبریک گرامیداشت ولادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها و روز مادر را به  تمامی مادران افراد دارای معلولیت و زنان سرپرست خانوار و بانوان شاغل در اداره بهزیستی را تبریک و تهنیت گفتند.

گفتنی است این مراسم  با همکاری یک از خیرین شهرستان برگزار شده بود که با اهدائ لوح تقدیر و کارت  هدیه  از ۱۰ مادر نمونه به مناسبت روز مادر تجلیل به عمل آمد.

دوره آموزشی خانواده مطهر ویژه زنان سرپرست خانوار

دوره آموزشی خانواده مطهر به مناسبت ولادت  حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها و روز مادر با حضور رئیس بهزیستی، حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا خسروی، معاون و بانوان شاغل بهزیستی و مادران معلولین  و زنان سرپرست خانوار توسط رابط فرهنگی برگزار شد.  

 حجت الاسلام والمسلمین حاج آقاخسروی عنوان کرد: این دوره با هدف ترغیب و تشویق فرزندان زنان سرپرست خانوار به نماز و عفاف و حجاب – نحوه برخورد والدین با فرزندان – نمازشناسی- تاثیر نماز در تحکیم بنیان خانواده – شیوه های دعوت به نماز – راهکارهای تشویق و ترغیب کردن فرزندان به نماز- اصل ارتباط گیری کودکان و نوجوانان- چگونگی ایجاد و تقویت دوره های دینی در دوران کودکی- بهداشت خانواده و حفظ سلامت روحی و جسمی فرزندان- تربیت و بازسازی کودکان در شهرستان های استان زنجان برگزار شد.

وی نقش خانواده در تربیت دینی فرزندان را نقش جدی و پر اهمیت دانست و افزود: با برنامه‌ریزی و تعامل به تربیت دینی، فرزندان به رشد و تعالی معنوی می‌رسند و از سویی هر گونه کوتاهی و غفلت از این موقعیت، موجب هدر رفت این فرصت‌های طلایی و زمینه‌ساز انحطاط و سقوط اخلاقی فرزندان خواهد شد.

خسروی با بیان اینکه تعلیم وتربیت فرزندان از دیرباز یکی از مهمترین دغدغه های بشر در طول تاریخ بوده است، تصریح کرد: والدین به عنوان اولین و تأثیرگذارترین منابع تربیتی فرزندان، وظایف و مسئولیتهای خطیر و دشواری را در عرصه تربیت دینی و معنوی و مقابله با انواع کج روی ها و انحراف های اجتماعی و جهت دهی به رفتار آنان عهده دار هستند.  سهل انگاری والدین در تربیت فرزندان و جهت دهی و کنترل رفتارهای آنان، آثار فردی و اجتماعی زیان بار و جبران ناپذیری در زندگی آینده فرزندان و جامعه بر جای می گذارد.

اسد آباد | جشن ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز مادر و روز زن

اسد آباد | جشن ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز مادر و روز زن

اسد آباد | جشن ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز مادر و روز زن

اسد آباد | جشن ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز مادر و روز زن

کد خبر 50937

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد