نهاوند| بیانیه بهزیستی شهرستان به مناسبت روز زن و مقام مادر، مهر مادران  در آئینه دلهایمان تجلی دارد

مریم سلگی، رئیس بهزیستی طی بیانیه ای سالروز ولادت حضرت زهرا(س) روز زن و مقام مادر را به عموم مادران میهن اسلامی ایران بویژه مادران فداکارمددجویان وزنان سرپرست خانوار، تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی شهرستان نهاوند، دراین بیانیه آمده است مبانی اعتقادی و اسوه های رفتاری دین مبین اسلام، رهنمون سر افرازی دنیا و عقبی است با تاسی بر همین آموزه های متعالی و الگوی بی بدیلی همچون حضرت فاطمه (س) است که بانوان ایران زمین عالی ترین حضوررادرتمام عرصه های مختلف اجتماعی، فرهنگی، خانوادگی، سیاسی، اقتصادی، علمی وبه منصه ظهور رساندند.

درادامه این بیانیه آمده است در پرتو چنین مکتبی یکی از شاخص ترین برهه های تاریخ ایران از صبر و صلابت مادران ایران زمین است که در دامان پاکشان دلیر مردانی را پرورش دادند که با ایثارجان شیرین خود توانستند از دین و کیان مملکت دفاع کنند و امروز میهن اسلامی ما هرچه دارد مدیون  آن دلاور مردان است که در دامان پاک مادران بر معراج شهادت بوسه زدند.

در بخش دیگر این بیانیه سلگی ادامه داد: شکوه غرورمان، درایمان و گستره مهر مادرانی است که عشق زندگی رابه فرزندانشان دادند ولذا به دست بوس مرامشان می رویم وجشنی آسمانی رادرزمین به شادی می نشینیم ودرمحضر مادران فداکار سرزمینم زانوی ادب به زمین می زنیم.

کد خبر 50934

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 11 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد