اسلامشهر| بازدید سرپرست فرمانداری از اداره بهزیستی شهرستان

سرپرست فرمانداری اسلامشهر از واحدهای مختلف اداره بهزیستی شهرستان بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی فرمانداری شهرستان اسلامشهر، حسین حبیبی در حاشیه این بازدید و در نشست با حمیدرضا جعفریان رئیس بهزیستی شهرستان در سخنانی اظهار داشت: ماموریت های متعددی از جمله ارائه خدمات به معلولان، سالمندان، زنان سرپرست خانوار، کودکان کار، معتادان و... برای این سازمان پیش بینی شده که نشانگر اهمیت این مجموعه حمایتی در کشور است.

وی با بیان اینکه کار کردن در بهزیستی و خدمت به جامعه هدف این سازمان بدون داشتن روحیه ایثار و فداکاری امری دشوار است، افزود: کارکنان این سازمان با هدف جلب رضایت خداوند و کم کردن از آلام افراد معلول و یا آسیب دیده مشغول خدمت هستند که جای تشکر و قدردانی دارد.

سرپرست فرمانداری اسلامشهر در ادامه بر ضرورت توانمند سازی و اشتغال جامعه هدف بهزیستی تاکید کرد و گفت: در این زمینه استفاده بهینه از امکانات و ظرفیتهای موجود شهرستان در حوزه تولید و صنعت، توسعه مشاغل خانگی، آموزش مهارت های فنی و حرفه ای، تسهیل در پرداخت وام های اشتغال زایی و... باید بیش از گذشته مورد توجه قرار گیرد.

همچنین حمیدرضا جعفریان رئیس بهزیستی اسلامشهر با بیان اینکه ۹ هزار نفر تحت پوشش بهزیستی شهرستان هستند، گزارشی از خدمات این سازمان از جمله پرداخت مستمری و تسهیلات اشتغال زایی، اقدامات انجام شده در حوزه اشتغال و مسکن جامعه هدف، روند ارائه خدمات توسط اورژانس اجتماعی و ... پرداخت.

کد خبر 50930

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 10 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد