دیدار معاون توانبخشی بهزیستی استان با رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد شهریار

معاون  توانبخشی بهزیستی استان تهران با همراهی رئیس اداره بهزیستی شهریار با حجت الاسلام  نظری رئیس ناحیه شهید اشرفی اصفهانی در رسیدگی به امور مساجد شهریار دیدار کرد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، سید احمد خادم در این نشست گفت: شایسته است در راستای تبیین اهداف سازمان بهزیستی جهت استفاده از ظرفیت های سازمان های مردم نهاد، خیرین، پایگاههای بسیج و کانونهای مساجد برای توانمندسازی وارائه خدمات سازمان بهزیستی  استفاده شود و با کمک و هدایت های ائمه جمعه و جماعات این امر محقق و اجرا شود.

خادم در ادامه خواستار تعامل و همکاری سازنده  در اجرای طرحهای سازمانی و امداد از این پتانسیل در ادامه بهره مندی جامعه هدف و اهداف سازمان تشریح مسائل پیرامونی شد.

حجه الاسلام نظری نیز در این نشست توضیحاتی مفید و ارزنده داشتند و با آغوشی گرم پذیرای پیشنهادهای سازنده و ارائه خدمات سازمان بهزیستی از ظرفیت های مساجد در راستای کمک به مددجویان تحت حمایت بهزیستی را مهم و قابل اجرا دانست.

در پایان جلسه نیز، داود فهیم راد به بیان عملکرد اداره بهزیستی شهریار و مسائل و مشکلات معلولین و جامعه هدف سازمان و پیشگیری از آسیبهای اجتماعی پرداخت.

کد خبر 50928

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد