شهریار| برگزاری جلسه شورای مشارکت‌های مردمی بهزیستی

جلسه شورای مشارکتهای اداره بهزیستی شهریار باحضور مسئولین وخیرین برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، جلسه شورای مشارکت‌های مردمی با حضور رئیس اداره بهزیستی شهریار، مصطفی مرادی مسئول مشارکتهای مردمی وکارشناس این حوزه و خیرین به منظور بررسی راهکارهای جلب و جذب مشارکتهای مردمی در راستای ارائه خدمات شایسته‌تر به جامعه هدف بهزیستی، در دفتر مدیریت برگزار شد.

رئیس اداره بهزیستی شهریاردر شروع جلسه ضمن خوش آمدگویی به اعضا و تقدیر از مشارکت آنان در رفع مشکلات مددجویان بهزیستی با حدیثی گرانبها از پیامبر مهربانی در نهج الفصاحه صحبتهای خود را آغاز کرد و در ادامه بر لزوم جلب و جذب مشارکت‌های مردمی تاکید کرد و مشارکت خیرین در پیشبرد خدمات به جامعه هدف را ضروری دانست.

 وی همچنین عنوان کرد: همراهی خیرین، منجر به خدمات برجسته ای شده است و دراین راستا شورای مشارکت های مردمی شهرستان در راستای اعتمادسازی و برنامه‌ریزی بسیاراثر بخش بوده و طبق دستورالعملهای موجود هر کمک نقدی یا غیر نقدی به تاییدیه خیرین می رسد.

این مسئول در ادامه افزود: علیرغم تلاش مسئولین و کارمندان بهزیستی در راستای یاری‌رسانی و خدمتگزاری به مددجویان و نیازمندان تحت پوشش بهزیستی، به دلیل تعدد وظایف و محدودیت اعتبارات و منابع دولتی، در جهت رفع مشکلات معیشتی، درمانی، اشتغال و مسکن مددجویان، نمی‌توان به نتیجه مطلوب و دلخواه در این زمینه رسید. بر همین اساس است که نقش خیرین در این برهه نمود پیدا میکند.  

در پایان این جلسه پس از بحث وبررسی نقطه نظرات راهکارهایی ارائه و تصمیمات به صورت مصوبه اتخاذ شد و مقرر گردید تا رسیدن ایام نوروز تعداد ۱۱۰۰ سبد غذایی بین مددجویان تحت پوشش این اداره توزیع گردد.

کد خبر 50927

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 17 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد