خدمتی شایسته، موثر و با کیفیت به اقشار آسیب‌پذیر جامعه ارائه می‌کنیم

رئیس سازمان بهزیستی کشور در جلسه شورای اداری بهزیستی استان قزوین ضمن گرامیداشت میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا(س) با بیان اینکه با تمام محدودیت‌ها و مشکلات موجود باید خدمتی شایسته، موثر و با کیفیت به اقشار آسیب‌پذیر جامعه ارائه کنیم، گفت: نگاه ویژه‌ای به مددجویان بهزیستی شود.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل، «علی محمد قادری» معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور در جلسه شورای اداری بهزیستی استان قزوین ضمن گرامیداشت میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا(س) هدف از نشست‌های صمیمانه با همکاران در سطوح کارشناسی استانها در طی ۹۰ روز گذشته را اخذ نقطه نظرات کارشناسی عنوان کرد و گفت: با استفاده از نظرات و پیشنهادات کارشناسی افراد متخصص در بهزیستی، این سازمان به سمت بهره‌وری حرکت می‌کند. 

رئیس سازمان بهزیستی کشور، ادامه داد: فرصت ما محدود است و باید از فرصت‌های خود حداکثر استفاده را برای ایجاد سازمانی تخصصی، امدادی، حمایتی و بهره‌ور داشته باشیم. 

وی با بیان اینکه هیچ چیزی ارزشمندتر و مقدس‌تر از خدمت به جامعه هدف بهزیستی نیست، گفت: با تمام محدودیت‌ها و مشکلات موجود باید خدمتی شایسته، موثر و با کیفیت به اقشار آسیب‌پذیر جامعه ارائه کنیم.

قادری، بر ارتباط و تعامل دوسویه با خیرین و نیکوکاران و پیاده‌سازی سیستم هوشمند، کارآمد، مردمی و شفاف تاکید کرد و افزود: امروز سیاست ما ایجاد ارتباط یکپارچه در دولت الکترونیک است. 

رئیس سازمان بهزیستی کشور، ادامه داد: خوشبختانه مردم استان قزوین تجربه بسیار هموفقی در زمینه نیکوکاری داشته و امیدواریم این تجربه‌های موفق روز به روز افزایش یابد.

وی، در پایان یادآور شد: خدمت در سازمان بهزیستی کشور بهترین فرصت برای نشان دادن بندگی در برابر خداوند سبحان است؛ لذا این منش باید در میان مردم فرهنگسازی شود و نگاه ویژه‌ای به مددجویان بهزیستی شود.

کد خبر 50918

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 10 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد