رباط‌ کریم| برگزاری جلسه هماهنگی شیوه های ارزشیابی در مشارکت های مردمی

جلسه هماهنگی شیوه‌های ارزشیابی که به تازگی ابلاغ شده باحضور مسئولان مشارکت‌های مردمی و پیشگیری شهرستان و مدیران موسسات تحت نظر بهزیستی برگزار شد.

گبه گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، مسئول مشارکت های مردمی بهزیستی رباط‌کریم با اشاره به برنامه و شیوه‌های ارزشیابی که جدیدا ابلاغ شده، کلیه موسسات انتفاعی و غیر انتفاعی توسط تیم ارزیاب درهر شهرستان با توجه به شاخص ها، ارزشیابی و رتبه بندی شوند و مقرر شده طبق ابلاغیه امتیازات هر مؤسسه از متوسط به بالا یا پائین باشد امتیازهای مثبت یا منفی بگیرد.  
 
ماندانا سنایی درخصوص امتیازهای مثبت و منفی به مؤسسات اظهار داشت: مؤسسه‌ای که رتبه ارزشیابی بالاتری از متوسط باشد از امتیازهای اجازه دریافت شعبه جدید، افزایش مدت پروانه اعتبار و کمک بلاعوض فصل ۵ به مؤسسه بهرمند می شود و مؤسسه‌ای که رتبه ارزشیابی پائین تر از متوسط باشد از امتیازهای اجازه شعبه جدید و دریافت کمک بلاعوض فصل ۵ به مؤسسه محروم و مدت پروانه اعتبار افزایش کاهش و احتمالا تمدید مجدد نشود.  

سنایی درپایان بیان داشت: که این جلسه جهت آگاه سازی موسسات جهت ارزیابی و اعلام شاخص ها بوده و به موسسات یک هفته فرصت داده میشود که شاخص ها رو داشته، و ابراز امیدواری کرد در هفته آتی که بازدید از موسسات انجام می شود ارزیابی خوبی داشته باشیم.

کد خبر 50914

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 11 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد