رباط‌کریم| تقدیر رئیس بهزیستی از سرپرست آتش نشانی شهرک صنعتی نصیرشهر 

رئیس بهزیستی رباط کریم از سرپرست آتش نشانی شهرک صنعتی نصیر شهر به دلیل تعاملات و آموزشهای فرزندان شبه خانواده بهزیستی این شهرستان تقدیر به عمل آورد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران؛ بهادر مهکی در مراسمی با حضور رحیمه سعیدی کارشناس مسئول شبه خانواده شهرستان از قاسم روئین تن سرپرست آتش نشانی شهرک صنعتی نصیر شهر به دلیل تعاملات و آموزشهای فرزندان شبه خانواده بهزیستی این شهرستان تقدیر به عمل آورد.  

رئیس بهزیستی رباط‌کریم از خدمات شبانه روزی آتش نشانان تقدیر کرد و اظهار داشت: شغل آتش نشانی بسیار شریف و ارزشمندبوده و این شغل که لازمه آن ایثار و از خود گذشتگی است، مورد نیاز جامعه امروز هست.

مهکی مهمترین خدمات سرپرست آتش نشانی شهرک صنعتی نصیر شهر به فرزندان بهزیستی را بازدید های ایمنی و اطفاء حریق، چک کردن سیستم ایمنی و وسایل لازم برای اطفاء حریق اعم از هشدار دود، کپسولهای آتش نشانی و بازدید از ایمنی ساختمان های مراکز شبانه روزی شبه خانواده که به تعداد ۴مرکز برشمرد و افزودند؛ همچنین نکات ایمنی و اطفاء حریق و فرار در مواقع اضطراری را برای مسئولین، مربیان و مددجویان این ۴مرکز به صورت رایگان آموزش داده که این خدمات قابل تقدیر بوده و ابراز امیدواری کردند این همکاری ها با اداره بهزیستی ادامه داشته باشد.  

گفتنی است؛ در پایان این مراسم از روئین تن با اهدای لوح تقدیر و هدایایی تجلیل و قدردانی به عمل آمد.

کد خبر 50911

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد