شهرری| برگزاری نشستی برای ساماندهی مسکن جامعه هدف بهزیستی

نشستی با محوریت رفع ابهامات و ثبت نام مسکن معلولین و مددجویان مراکز دولتی و غیردولتی(مثبت زندگی) در بهزیستی شهرستان ری برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، این موضوع با حضور معاونین  حوزه های تخصصی توانبخشی، اجتماعی و مشارکت های مردمی  درخصوص  دستورالعمل های تامین، خرید و ودیعه مسکن مددجویان و همچنین  با پرسش و پاسخ تمامی سرپرستان مراکز دولتی و غیر دولتی برگزار شد.

 دراین نشست به سوالات و ابهامات مدیران مراکز در حوزه مسکن مددجویان پاسخ داده شد.
 
معاون مشارکت های مردمی بهزیستی شهرستان ری در این نشست اعلام کرد: یکصدمیلیارد ریال اعتبار بودجه جهت تامین و خرید مسکن مددجویان تخصیص یافته است و جهت ودیعه مسکن دستورالعمل هایی وجود دارد که لازم است در ظرف یک‌ ماه آینده اطلاعات و آمار افراد واجدالشرایط توسط مراکز دولتی وغیردولتی وحوزه های تخصصی به این معاونت ارسال گردد.

مژگان لشگری افزود: سامانه مسکن ملی نیز جهت افراد فاقد مسکن در حال حاضر فعال می باشد که بایستی  اطلاع رسانی لازم  به افراد واجد الشرایط  را هرچه بیشتر و سریعتر یاد آورشد انجام داد.

معاون توانبخشی بهزیستی شهرری در خصوص اطلاعات دریافتی از  مراکز دولتی و غیر دولتی لزوم مطالعه ی دقیق دستورالعمل در این مورد را به مسئولین مراکز  یاد اور شد.

 معاون امور  اجتماعی نیز توضیحات لازم در حوزه ی فوق را با توجه به دستورالعمل برای مراکز تشریح نمود.

در پایان نشست، مسئول روابط عمومی بهزیستی ری در خصوص اینکه اعلام هرچه سریعتر اسامی توسط حوزه های تخصصی جهت ارسال پیامک و اطلاع رسانی به مددجویان انجام شود، تاکید کرد.

کد خبر 50910

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد