مسئول جدید دفتر حقوقی بهزیستی استان تهران معارفه شد

در مراسمی با حضور سرپرست معاونت پشتیبانی و توسعه منابع انسانی اداره کل بهزیستی استان تهران، حامد هرمزی جربنه به عنوان مسئول جدید دفتر حقوقی بهزیستی استان تهران معارفه و مشغول به کار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، سرپرست معاونت پشتیبانی و توسعه منابع انسانی بهزیستی استان تهران در این مراسم با اشاره به اینکه خدمات حقوقی در بهزیستی از جایگاهی ویژه برخوردار است، تصریح کرد: دفاع از حقوق سازمان و اعضای جامعه هدف و همچنین صیانت از برنامه ها و جایگاه سازمان بر اهمیت این دفتر افزوده است.

محمود ابراهیمی، دفتر حقوقی را پاشنه آشیل سازمان بهزیستی برشمرد و ادامه داد: امور حقوقی، بخشی بسیار مهم است که اگر به درستی از عهده وظایف و تکالیف قانونی برآید، چالش ها و دعاوی سازمان کاهش خواهند یافت.

وی افزود: کارکنان امور حقوقی با تقسیم کار، حرفه ای شدن و دریافت آموزش های بهنگام و کاربردی می توانند موفق تر از گذشته باشند و عمل کنند.

ابراهیمی در پایان خاطرنشان کرد: با مدیریت مشارکتی و ارتقای همکاری های بین بخشی شاهد رشد و ارتقای شاخص های سازمان در حوزه امور حقوقی، املاک و قراردادها خواهیم شد.

گفتنی است؛ ملیحه رشیدی پس از سه سال مسئولیت دفتر حقوقی را به حامد هرمزی سپرد که پیش از این عهده دار مسئولیت حقوقی شهرستان شهریار بوده است.

کد خبر 50908

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد