دیدار مدیران بهزیستی خراسان رضوی با مادران مقیم مراکز سالمندان

مدیر کل بهزیستی و معاون توانبخشی این نهاد در سالروز ولادت حضرت زهرا(س) و روز گرامیداشت مقام مادر، به دیدار مادران دو مرکز سالمندان رفتند.

در این بازدید که صبح امروز انجام شد دیدار کنندگان از مادران مقیم مراکز سالمندان عیادت و با اهدای شاخه گل و شیرینی به آنان، روز مادر را تبریک گفتند.

بازدیدکنندگان همچنین از مسؤولان، مربیان، پرستاران و مادریاران این مراکز که جان‌فشانانه از مادران سالمند این مراکز مراقبت و پرستاری می‌کنند قدردانی کردند.

مدیر کل بهزیستی خراسان رضوی در حاشیه این دیدار به خبرنگار ما گفت: تلاش می‌کنیم تا حد امکان، مادران سالمند در بین اعضای خانواده بمانند و برای فراهم کردن این امکان در حدود اعتبارات و امکانات اداری، یارانه‌هایی را به درمان و مراقبت از آنها در منزل اختصاص می‌دهیم.

مسعود فیروزی از حق پرستاری و یارانه مراقبت در منزل یاد کرد و گفت: مراکز بهزیستی فقط برای مادران و پدرانی است که فرزندان یا اعضای نسبی خانواده‌شان درگیر مسائل کاری و معیشتی هستند و فرصت کافی برای مراقبت از آنها ندارند.

وی خاطر نشان کرد: بر همه ما فرض است که از مادران و پدران‌مان که زحمت بارآوردن و تربیت و بالیدن ما را بر دوش کشیده‌اند تا آخری لحظه زندگی مراقبت کنیم و همان‌طور که آنها ما را با شیره جان و مهر فراگیر خویش پروده‌اند ما نیز آنها را مورد مهربانی و تیمار قرار دهیم و دین و وظیفه‌ی خویش را نسبت به آنها ادا کنیم.

وی ادامه داد: حضرت زهرا(س) و پدر گرامی‌شان پیامبر اکرم(ص) به ما می‌آموزند که قدردان والدین‌مان باشیم و در مسیر دشوار زندگی از دعای خیر آنها بهره‌مند باشیم.

کد خبر 50900

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 10 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد