برنامه های متنوع آموزشی ، فرهنگی و ورزشی برای بانوان بهزیستی استان گیلان به مناسبت میلاد حضرت زهرا (س) ، روز زن و مادر

سهیلا پور حبیبی مسئول امور بانوان بهزیستی گیلان در پیامی ضمن تبریک میلاد حضرت زهرا (س) ، روز زن و مادر توضیحاتی در خصوص برنامه های متنوع آموزشی فرهنگی ورزشی برای بانوان بهزیستی استان و شهرستان ها ارائه داد

بسم الله الرحمن الرحیم
انا اعطیناک الکوثر * فصل لربک وانحر * ان شانئک هوالابتر
بیستم جمادی الثانی فصل رویش بهاری با عطر گل محمدی و شکفتن یاسی از پیچک وجود پیامبر مهر و خدیجه کبری (س) است. یاسی که حرمت وجودش ، درخت آل طه را بارور کرد و سلاله پاکان را به ارمغان آورد. " فاطمه " امروز قنداقه آغوش محمد (ص) است که کوثر قرآن می شود و آیه آیه امامت را تا مهدی موعود (عج) به باور می رساند و ام ابیهای عالم خواهدشد.
پیامبر اکرم (ص) فرمود " فاطمه حوریه ای انسانی است " و حال این حوریه بهشتی سرور زنان عالم است که به یمن قدوم مبارکش " مادر " حرمت گرفت و " زن " جایگاه یافت. مادرانی که گذشت و مهرانگی شان تعبیر تبعیت از  فاطمه (س) و حجب و حیای زندگی شان تفسیر بی مثال رهروی اوست. روز مادر تنها یک تلنگر برای شاعرانگی پروانه ای به نام او و یادآوری برای ارج نهادن از تنها لحظه ای از تمام یک سال مهربانی مادر است.ارج نهادن به مقام مادر که سرلوحه گذشت و صبر و شکیبایی است نشان از عمق ارادت به ساحت اوست  که زمان و مکان نمی خواهد اما چه بهانه ای مبارک تر  از میلاد سراسر نور بانوی دو عالم برای گرامیداشت این مقام. این میلاد فرخنده و مبارک که به عنوان گرامیداشت روز مادر و هفته مقام زن نامگذاری شده است را محضر فرزندش حضرت ولی عصر (عج) و جمیع مسلمانان به ویژه مادران و زنان شاعل در بهزیستی استان تبریک و تهنیت عرض می کنم. بدین مناسبت اموربانوان بهزیستی استان با همکاری حوزه امور فرهنگی برنامه های متنوع آموزشی فرهنگی ورزشی و شاد برای بانوان بهزیستی استان و شهرستان ها تدارک دیده است که در طول هفته مقام زن برگزار خواهدشد. برای تمامی مادران و زنان همکارم آرزوی سلامتی و توفیق روزافزون دارم و برای تمامی مادرانی که پرگشیده اند و به دیار باقی شتافتند طلب مغفرت و غفران الهی دارم.

کد خبر 50870

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد