زنان استوانه های آفرینش هستند

سرپرست بهزیستی استان تهران در پیامی فرا رسیدن سالروز ولادت حضرت زهرا(س) را گرامی داشت.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، سمانه زمانی در این پیام، زنان را استوانه های آفرینش خواند و تصریح کرد: خداوند متعال وجود زنان را موجب سکینه و آرامش انسان آفرید و بر این خلقت، انسان ها همیشه باید شاکر پروردگار باشند.

متن پیام زمانی در تکریم گرامیداشت روز زن به این قرار است:

بسم الله الرحمن الرحیم

بیستم جمادی الثانی را به شادباش زادروز علت بی همتای تاریخ بشریت به سرور نشسته ایم و بر این شعف و شادمانی، حی سبحان را شاکریم.

قدر و منزلت حضرت فاطمه زهرا علیهاالسلام که یادگار ارزشمند و پربهای نبی مکرم اسلام است را نمی توان شناخت و همه اذهان در تارک تاریخ، دنبال عظمت و شوکت بانوی بزرگ جهان پیچ در پیچ هستند.

زنان استوانه های آفرینش هستند و خداوند متعال وجود زنان را موجب سکینه و آرامش انسان آفرید و بر این خلقت، انسان ها همیشه باید شاکر پروردگار باشند.

این روز تاریخی، مولود دیگری را نیز به دنیا معرفی کرد که جهان معاصر را دگرگون ساخت و این فرد بزرگ منش، کسی نیست جز، حضرت امام خمینی(ره) که باعث عزت و آبروی زنان در ایران معاصر گشت و فصلی نو در نگاه ویژه و متعالی به زنان را جهان معاصر پیش روی جهانیان قرار داد؛ نگاهی بر پایه مؤدت و همدلی و برگرفته از قاموس و صحیفه اسلام ناب محمدی که در گرامیداشت و تکریم این شخصیت مؤثر در تاریخ در آستانه دهه فجر انقلاب اسلامی باید بکوشیم.

اینجانب فرا رسیدن این دو میلاد بزرگ و روز زن و مادر را صمیمانه محضر گرامی کارکنان و جامعه هدف بهزیستی استان تهران تبریک گفته و ضمن طلب کردن سلامت و عافیت، آرزومندم استمرار شادی های خانواده بزرگ بهزیستی هستم.

سمانه زمانی گرمسیری
سرپرست بهزیستی استان تهران

کد خبر 50864

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد