تأکید مدیرکل بنیاد مسکن قم بر تأمین مسکن مددجویان سازمان بهزیستی

طس جلسه ای باحضور مدیران کل بهزیستی و بنیاد مسکن رسیدگی به وضعیت مسکن مددجویان مورد بررسی قرار گرفت.

جلسه مشترکی با حضور آقایان:  دکتر پهلوانی مدیرکل بهزیستی و مهندس بلدی مدیرکل بنیاد مسکن استان , مقیمی مدیرعامل انجمن خیرین مسکن ساز استان , مهندس ملا اسماعیلی معاون بازسازی و مسکن روستایی و معاونین بهزیستی استان به منظور بررسی مسائل مربوط به تأمین مسکن مددجویان بهزیستی در سالن جلسات بنیاد مسکن استان تشکیل گردید.
ابتدا آقای مهندس بلدی مدیرکل بنیاد مسکن استان در این جلسه با اشاره به اهمیت حل مشکلات خانواده های تحت پوشش سازمان بهزیستی (خانواده های تک معلول – دو معلولی – ایتام و ..) بیان داشت: همه دستگاه های اجرایی می بایست در جهت خانه دار شدن این قشر نهایت تلاش خود را انجام دهند.
وی تعامل و همکاری همه دستگاه های اجرایی در زمینه تأمین مسکن محرومین و حل مشکل این قشر در جامعه را امری ضروری دانست و بیان داشت: باید افرادی که استطاعت مالی مناسبی ندارند از این فرصت استفاده نموده و از وام های کم بهره و همچنین کمک های بلاعوضی که این نهاد و سایر ارگانها حمایتی مثل بهزیستی، کمیته امداد و ... دارند بهره مند شوند.
در ادامه دکتر پهلوانی مدیرکل بهزیستی ضمن تشکر از تعامل مثبت بنیاد مسکن با بهزیستی از اقدامات این بنیاد به منظور تأمین مسکن خانواده های تحت پوشش تقدیر نمود.

کد خبر 50860

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد