پیام تبریک مدیر کل بهزیستی مازندران به مناسبت گرامیداشت ولادت حضرت فاطمه (س) و روز مادر و روز زن

دکتر گوهردهی ، مدیر کل بهزیستی مازندران طی پیامی فرارسیدن بیستم جمادی الثانی ، ولادت باسعادت بانوی دو عالم حضرت زهرا (سلام الله علیها) و تقارن آن با روز مادر و روز زن را تبریک گفت.

به گزارش ‌روابط عمومی اداره کل بهزیستی مازندران متن پیام به شرح ذیل است:
بسم الله الرحمن الرحیم
"انا اعطیناک الکوثر ، "فصل لربک والنحر ،"ان شانئک هوالابتر"
بیستم جمادی‌الثانی سالروز ولادت با سعادت دختر نبوت، همسر ولایت، مادر امامت ، کوثر قرآن، اسوه تمام عیار مکارم اخلاق و فضائل ، بانوی دوعالم حضرت فاطمه زهرا (س) ، که مصادف با ولادت معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره)، هفته زن و روز مادرنامگذاری شده است را گرامی میداریم .

به یقین فاطمه زهرا( س) الگوی مطلوب و شایسته ای نه تنها برای بانوان متدین و مهربان ، بلکه الگویی برای تمامی انسانها و مروّج شهامت، شجاعت، ساده زیستی و پرهیز از تجمل ، حق مداری ، مشارکت در مسائل سیاسی و اجتماعی و دفاع از حقانیت بود. 

تمامی زنان مسلمان با الگو قراردادن ایشان به عنوان سرلوحه و سرمشق زندگی خویش بویژه بانوان شاغل در بهزیستی مازندران در عرصه کار و تلاش و خدمت رسانی به جامعه ی هدف و رسیدن به قله های رفیع انسانیت از هیچ کوششی دریغ نکرده و گام های موثری در جهت کاستن آلام دردمندان و نیازمندان و همچنین اعتلای جایگاه زنان در ساختارهای بنیادین و اجرایی کشور عزیزمان ایران برداشته اند. بی تردید زنان به عنوان عناصر موثر در تحکیم بنیان خانواده و حافظ کیان و اعتبار آن، علاوه بر نقش انکارناپذیر شان در این حوزه ، رکن لاینفک توسعه ساختارمند و پایدار جامعه هستند.

اینجانب ضمن قدردانی از خدمات ارزنده و شایسته ی تمامی این بزرگواران میلاد باسعادت بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا (س) را به زنان و مادران نیکنام ایرانی بالاخص زنان سخت کوش سرپرست خانوار و تحت پوشش بهزیستی مازندران ، زنان دارای معلولیت و جانباز ایرانی و نیز همکاران ارجمندم تبریک عرض نموده و با ارج نهادن به همت بلند این بزرگواران، از تلاش های خستگی ناپذیرشان قدردانی می نمایم وتوفیق روزافزون همگان را از خداوند منان خواستارم.

دکتر فرزاد گوهردهی 
مدیر کل بهزیستی مازندران

کد خبر 50858

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد