برگزاری شورای اداری بهزیستی سمنان با حضور رئیس سازمان بهزیستی کشور

جلسه شورای اداری بهزیستی استان سمنان با حضور معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور و مشاور و مدیرکل حوزه ریاست سازمان بهزیستی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان، علی محمد قادری، در جلسه شورای اداری بهزیستی استان سمنان در ابتدا  ضمن گرامی داشت یاد امام شهدا و شهدای انقلاب اسلامی ایران و تبریک ایام میلاد حضرت زهرا (س) و روز زن گفت: همه ما از سالهای گذشته تا کنون بدون وقفه در حال انجام  ماموریت هستیم ولی آنچه که مهم است داشتن انگیزه در هر سمت و مسئولیت  است، توفیق خدمت در سازمان حمایتی بهزیستی را باید قدردان باشیم و این خدمت باید با عشق عجین باشد و اعتقاد قلبی و باور کارکنان  در سازمان بهزیستی  نشاندن لبخند رضایت بر روی لب های جامعه هدف است.

معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور هدف از دیدار با همکاران بهزیستی استان ها را دریافت ایده های برتر و نو در عرصه خدمت رسانی به جامعه هدف بر شمرده و اظهار داشت: باید تلاش کنیم در سازمان بهزیستی شایسته سالاری ایجاد شود تا بازخورد آن را در رضایت مندی از خدمات ارائه شده به مددجویان تحت حمایت مشاهده کنیم. همه کارکنان و کارشناسان در اقصی نقاط کشور در سازمان بهزیستی ابداعات نوآورانه و پیشنهادات سازنده خود را در پیشبرد اهداف سازمان را بیان کنند.

قادری ضمن بیان این مطلب که برخی از فعالیت های سازمان بهزیستی کشور با همراهی و همکاری و در قالب کمیته مشترک اجرای می شود، در خصوص ساماندهی معتادان متجاهر طبق ماده ۱۶ اذعان داشت: مدیران استانی با استفاده از قوه حاکمیت خود و در عرصه مدیریتی باید از تمام ظرفیتهای استانی و همکاری بین بخشی در تغییر سیستم شهری تلاش کنند تا بهتر بتوان آسیبها  را در جامعه امروزی کنترل و درمان کرد.

معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور ضمن ابراز خرسندی از حضور در جمع اعضای شورای اداری و کارکنان اداره کل بهزیستی استان سمنان، گفت: کارکنان سازمان بهزیستی همواره با رعایت تکریم انسانی این نگاه را به جامعه هدف خود منتقل می کنند.

در ابتدای این جلسه علیرضا ایزدپور مدیر کل بهزیستی استان سمنان ضمن گرامیداشت یاد شهدای انقلاب و امام شهیدان علی الخصوص شهید دکتر فیاض بخش و همچنین تبریک میلاد سرور زنان عالم  حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها و همچنین روز زن و تبریک میلاد امام خمینی (ره) حضور معاون  وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور را به اداره کل بهزیستی استان سمنان خیر مقدم گفت و گزارشی از اهم اقدامات اجرایی این اداره کل ارائه کردند.

ایزدپور در خصوص فعالیتهای چهار حوزه تخصصی گفت: حوزه توانبخشی در اداره کل بهزیستی استان سمنان بیش از سیزده هزار مددجو تحت حمایت دارد و از بارزترین خدمات حوزه اجتماعی به خدمات خط اورژانس اجتماعی ۱۲۳ اشاره داشت.

وی افزود : بهزیستی استان سمنان  با دارا بودن ۱۰ خانه شبانه روزی  در سراسر استان هم اکنون به بیش از ۲۰۰ فرزند بدون سرپرست و یا فاقد سرپرست موثر خدمات حمایتی و مراقبتی ارائه می کند.

مدیرکل بهزیستی استان سمنان سپس  از خدمات حوزه مشارکتهای مردمی و نیازمندیهای مددجویان و اشتغال جامعه هدف و همچنین کمکهای خیرین سخن گفته و ابراز داشتند: در مقایسه با سالهای ۱۳۹۸ تا کنون شاهد افزایش رقم نقدی مشارکتهای خیرین از مبلغ ۵۰ میلیارد ریال تا سقف ۲۰۰ میلیارد ریال بوده ایم.

مدیر کل بهزیستی سمنان در پایان یکی دیگر از خدمات تخصص بهزیستی در حوزه پیشگیری را وجود ۱۰ مرکز ارائه خدمات سرپایی به معتادین و ۳۰ مرکز مشاوره و ۶ مرکز ژنتیک تحت نظارت بیان داشتند.

در ادامه این جلسه اعضای شورای اداری بهزیستی استان به ارائه نقطه نظرات و پیشنهادات با خود پرداختند.

علیرضا انجلاسی مشاور و مدیرکل حوزه ریاست، معاونین، روسای ستادی و شهرستانی، دیگر اعضای شورای اداری و جمعی از کارشناسان بهزیستی استان میزبان رئیس سازمان بهزیستی کشور بودند.

کد خبر 50849

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 12 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد