پیام تبریک سرپرست بهزیستی کردستان به مناسبت میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) و هفته بزرگداشت مقام زن و روز مادر

حسین رسولی به مناسبت میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) و هفته بزرگداشت مقام زن و روز مادر اعلام کرد : بیش از ۵۰ درصد پرسنل بهزیستی استان کردستان را بانوان تشکیل می‌دهند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کردستان، حسین رسولی سرپرست بهزیستی استان کردستان، در پیامی با تبریک میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) و هفته بزرگداشت مقام زن و روز مادر، از تلاش‌های مادران سرپرست خانوار، بانوان فرهیخته تحت پوشش و شاغل در اداره کل بهزیستی قدردانی کرد.

متن پیام بدین شرح است:

"انا اعطیناک الکوثر"؛ 

اینجانب ضمن تبریک این روز خجسته به همه بانوان کشور به ویژه بانوان همکار در اداره کل بهزیستی استان کردستان و بانوان و مادران تحت پوشش بهزیستی، امیدوارم همه ما توفیق بهره گیری از زلال معنویت حضرت زهرا (س) را داشته باشیم و محیط کار و جامعه مان از عطر وجود آن بی بدیل خلقت معطر شود.

رسولی خاطرنشان کرد : سازمان بهزیستی از معدود سازمانهایی است که شالوده آن با تکیه بر توانمندی و مدیریت بانوان سرپرست خانوار بنا نهاده شده است و نقش بانوان شاغل که بیش از ۵۰ درصد پرسنل بهزیستی استان کردستان را تشکیل می‌دهند قابل توجه است.

رسولی گفت : بانوان شاغل این سازمان در ارائه خدمات اثر بخش و ماندگار بی بدیل و کم نظیر بوده و این مهم نشان از توان بالای بانوان در پیشبرد اهداف والای مجموعه بهزیستی می باشد.

رسولی با اشاره به نقش پررنگ بانوان در سازمان بهزیستی گفت: خدمات تخصصی مانند مشاوره و حمایت‌های اجتماعی توسط زنان در این سازمان ارائه می‌شود.

کد خبر 50845

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد