پیام تبریک مدیر کل بهزیستی استان در آستانه فرا رسیدن میلاد حضرت زهرا (س) و گرامیداشت مقام مادر

علیرضا وارثی با صدور پیامی فرا رسیدن میلاد حضرت زهرا (س) و گرامیداشت مقام مادر و روز زن را تبریک گفت

بسم الله الرحمن الرحیم‏

“إِنَّا أَعْطَیْنَاکَ الْکَوْثَرَ فَصَلّ‏ِ لِرَبِّکَ وَ انحَرْ إِنَّ شَانِئَکَ هُوَ الْأَبْترَ”

میلاد باسعادت بانوی دو عالم و زهره درخشان عصمت و طهارت حضرت فاطمه زهرا (س)، دخت عزیز پیامبر عظیم الشأن اسلام، الگوی یگانه زن در تاریخ و آموزگار بزرگ عشق و ایثار؛ بهترین فرصت برای گرامیداشت جایگاه رفیع زن و مقام بی‌همتای مادر است.

به یقین مادران و زنان همواره در تاریخ و زندگی بشری، مقامی رفیع داشته و در آموزه‌های دینی و فرهنگی ما نیز بر شان و جایگاه مادر تاکید فراوان شده است

روز بیستم‌ جمادی‌ الثانی‌، سرای‌ وحی‌ و نبوت‌ به‌ نور ستاره ای روشن شد که‌ روشنایی‌ او تا روز قیامت‌ پرتو افکن است، بانویی که مادر مومنان و معلم بزرگ اسلام بود و فرزندانی چون‌ حسن‌ و حسین‌ و زینب‌ سلام‌ الله‌ علیهم‌ را تحویل‌ جهانیان‌ داد و به اسلام جان دوباره و زندگی جاویدان بخشید.

اینجانب ضمن تبریک این روز خجسته به همه بانوان کشور به ویژه بانوان همکار در سازمان بهزیستی استان قزوین و مراکز غیر دولتی تحت نظارت بهزیستی ، امیدوارم همه ما توفیق بهره گیری از زلال معنویت حضرت صدیقه (س) را داشته باشیم و محیط کار و جامعه مان از عطر وجود آن بی بدیل خلقت معطر شود.

از خداوند متعال خواستارم زنان این مرزو بوم همچون گذشته افتخارآفرین و پرشور و شعور در صحنه مهرورزی در خانواده و خدمت به اجتماع بیش از پیش موفق و سربلند باشند. 

علیرضا وارثی

مدیر کل

کد خبر 50831

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد