بازدید معاونت عمرانی استانداری لرستان از مراکز شبانه روزی بهزیستی

دکتر دالوند معاونت عمرانی استانداری و مهندس کرم الهی مدیر کل مسکن و شهرسازی از مراکز شبانه روزی بهزیستی در شهرستان خرم آباد بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی لرستان، دکتر دالوند معاونت عمرانی استانداری و مهندس کرم الهی مدیر کل مسکن و شهرسازی بهمراه همایون عمودی زاده سرپرست بهزیستی لرستان از مراکز شبانه روزی بهزیستی در شهرستان خرم آباد بازدید کردند.

 همایون عمودی زاده با بیان اینکه اشتغال پایدار مددجویان با همکاری آموزش های فنی و حرفه ای راهکاری هوشمندانه در جهت محرومیت زدایی است گفت: باید کاری کنیم که علاوه بر خارج کردن مددجویان از چرخه حمایت بهزیستی کرامت انسانی آنها نیز حفظ شود و از نظر روحی هیچ گونه آسیبی به آنها وارد نشود.
 دکتر دالوند معاونت عمرانی استانداری با اشاره به اینکه حفظ عزت نفس مددجویان بهزیستی راه حلی جز خودکفایی و اشتغال ندارد، بر ضرورت حمایت همه جانبه دستگاهها از این قشر آسیب پذیر تاکید کرد.
مهندس کرم الهی مدیر کل راه و شهرسازی با بیان اینکه، ادارات و نهادهای دولتی و غیر دولتی باید با همکاری هم گروهای آسیب پذیر همچون معلولان را برای یک زندگی عادی در جامعه آماده کنند، گفت: باید تلاش کرد تا با فراهم نمودن تسهیلات کم بهره و بلاعوض و بسیج امکانات دولتی، جامعه هدف بهزیستی را در تامین مسکن مناسب یاری کرد.

کد خبر 50820

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد