آغاز به کار نخستین نمایشگاه دائمی صنایع دستی افراد دارای معلولیت در بندرعباس

نخستین فروشگاه و نمایشگاه دائمی صنایع دستی و تولیدات صنعتگران دارای معلولیت به همت انجمن ضایعات نخاعی هرمزگان در بندرعباس آغاز بکار کرد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی هرمزگان ؛ نخستین فروشگاه و نمایشگاه دائمی صنایع دستی و تولیدات صنعتگران دارای معلولیت به همت انجمن ضایعات نخاعی هرمزگان و با حضور حسین  امیر تیموری مدیرکل دفتر امور فرهنگی و اجتماعی استانداری هرمزگان ، رفعت ایرانپور معاون توانبخشی بهزیستی استان ، سهراب بناوند  سرپرست اداره کل میراث فرهنگی و صنایع‌دستی و گردشگری هرمزگان ، مهدی نوبانی  شهردار بندرعباس ،علی جاودان رئیس اداره بهزیستی شهرستان بندرعباس  و یعقوب دبیری نژاد عضو شورای شهر در بندرعباس آغاز بکار کرد.

این فروشگاه با هدف نمایش و فروش بیش از ۱۰۰ محصول با هدف ایجاد رونق در کسب و کار افراد دارای معلولیت و همینطور تولید کنندگان صنایع دستی استان ایجاد شده و بازاری هدفمند برای رسیدن این افراد به توانمندی‌های شغلی و اقتصادی است.
گفتنی است در کنار فروش و عرضه‌ی محصولات صنایع دستی یک رویداد و کارگاه آموزشی مرتبط با صنایع دستی توسط صاحب نظران حوزه صنایع دستی توسط انجمن ضایعات نخاعی استان در جهت گسترش و رونق این صنعت برگزار خواهد شد.
لازم به ذکر است مکان نمایشگاه و فروشگاه برای بازدید و خرید عموم شهروندان واقع در بلوار امام حسین ،جنب شرکت آب و فاضلاب روستایی، ساختمان انجمن ضایعات نخاعی استان واقع شده است.
کد خبر 50803

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد