۶۳ هزار نفر از جامعه هدف در حوزه توانبخشی خدمات مستمر و غیر مستمر دریافت می کنند

جلسه شورای اداری بهزیستی مازندران با حضور علی محمد قادری معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور ، علیرضا آنجلاسی مشاور و مدیرکل حوزه ریاست سازمان بهزیستی کشور، دکتر فرزاد گوهردهی مدیرکل بهزیستی مازندران، اعضای شورای اداری و کارشناس مسوولان بهزیستی استان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان مازندران؛ دکتر فرزاد گوهردهی مدیرکل بهزیستی مازندران با بیان اینکه ۶۳ هزار نفر از جامعه هدف در حوزه توانبخشی خدمات مستمر و غیر مستمر دریافت می کنند ، گفت : در استان مازندران ۱۱۳ مرکز در حوزه توانبخشی فعال هستند که در حال حاضر بیش از ۵ هزار توانخواه از این خدمات استفاده می کنند.

وی با بیان اینکه در استان مازندران بالغ بر ۷۱ میلیارد ریال ماهانه به صورت یارانه به مراکز پرداخت می شود ، افزود : بیش از ۱۶ هزار نفر کمک مستمری و حق پرستاری خانواده محور و افراد ضایعه نخاعی دریافت می کنند که در این حوزه بالغ بر ۱۶۷ میلیارد ریال ماهانه پرداخت می گردد.

دکتر گوهردهی با بیان اینکه در استان مازندران ۱۱۵ مرکز مثبت زندگی فعالیت می کند ، ادامه داد : در حال حاضر ۴۸۵۷ پرونده در حوزه اجتماعی داریم که به مراکز مثبت زندگی واگذار شده است.

وی با تاکید بر توجه به سلامت روان جامعه ، افزود : در ۹ ماهه سال جاری همکاران 1480(صدای مشاور ) به بیش از ۱۲۵ هزار نفر مشاوره تخصصی ارائه دادند.
دکتر گوهردهی با بیان اینکه در سال جاری ۲۰۴۹ طرح اشتغال زایی اجرا شده است، ادامه داد : در سال جاری تسهیل گری برای ۴۸۰ مسکن انجام شده و در اختیار جامعه هدف قرار گرفته است.

کد خبر 50787

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 14 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد