خدمت به جامعه هدف بهزیستی بسیار ارزشمند و مقدس است

جلسه شورای اداری بهزیستی مازندران با حضور علی محمد قادری معاون وزیر رفاه و رئیس سازمان بهزیستی کشور ، علیرضا آنجلاسی مشاور و مدیرکل حوزه ریاست سازمان بهزیستی کشور، مدیرکل بهزیستی مازندران، اعضای شورای اداری و کارشناس مسوولان استان در ساری برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان مازندران؛ علی محمد قادری ، معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور اظهار کرد : هدف از نشست های صمیمانه با همکاران در سطوح کارشناسی استان ها در طی ۷۰ روز گذشته، اخذ و دریافت پیشنهادات از کارشناسان و مسوولان استانی بوده و افزود : هدف ما این است که با استفاده از نظرات و پیشنهادات کارشناسی افراد متخصص در بهزیستی، این سازمان به سمت بهره وری حرکت کند. 
رئیس سازمان بهزیستی کشور با بیان اینکه نگاه ما به اشتغال و ارائه خدمت در سازمان براساس باور و اعتقاد قلبی می باشد، ادامه داد: همکاران ما در سازمان بهزیستی متفاوت تر و خاص تر از سازمان های دیگر برنامه ها و وظایف شغلی خود را  پیش می برند چرا که در کنار خدمت، واژه ای به نام عشق به بهترین بندگان خدا را سرلوحه کار خود قرار داده اند و ما باید قدر آن را بدانیم. 
علی محمد قادری با تاکید بر اینکه هیچ چیزی ارزشمندتر و مقدس تر از خدمت به جامعه هدف بهزیستی نیست ، گفت: اگر کار کردن برای این فرشتگان عادی انگاری شود باید در وجود خود واکاوی کنیم. 
وی بر بهره گیری از خلاقیت ، استفاده از ظرفیت ها و مولدکردن سرمایه ها تاکید کرد و افزود : در قانون حمایت از افراد دارای معلولیت به وظایف همه سازمان ها اشاره شده است که باید همه دستگاه ها به وظایف خود به درستی عمل کنند و سازمان نیز در این حوزه مطالبه گر باشد. 
 رئیس سازمان بهزیستی کشور با بیان اینکه جلب مشارکت های ما باید پروژه محور باشد ، گفت : باید روش جلب مشارکت های مردمی تغییر کند و ارتباط با مردم در این حوزه افزایش یابد. 
وی با بیان اینکه هدف ما در سازمان تربیت افراد متخصص است ، افزود : فرصت ما محدود است و باید از فرصت های خود حداکثر استفاده را برای ایجاد سازمانی تخصصی ، امدادی ، حمایتی و بهره ور استفاده کنیم. 

کد خبر 50784

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد