۳۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۹
کمیته سلامت اداری

با حضور مدیر کل بهزیستی استان،معاونین حوزه های تخصصی ،حراست، مسئول دفتر عملکرد و ارزیابی ومسئول اداره فناوری کمیته سلامت اداری در سالن جلسات دفتر مدیریت برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان همدان بررسی موانع و مشکلات در خصوص اشتغال مددجویان و تسهیلات کارفرمایی،بررسی استفاده ابزاری از کودکان نگهداری شده در مراکز بهزیستی جهت جلب مشارکتهای مردمی ،بررسی و مشکلات و موانع در خصوص در آمدهای اختصاصی سازمان و اجاره بها املاک و مستغلات از موضوعات مطرح شده دراین جلسه بود .

مدیر کل بهزیستی استان در این جلسه ضمن تقدیر و تشکر از مسئول دفتر مدیریت عملکرد وارزیابی   در خصوص احصاء مشکلات و گلوگاههای فساد خواستار رفع این موانع و ایجاد راه حل هایی در موارد ذگر شده گردید .

وی در ادامه افزود: سلامت نظام اداری از اهداف مهم نظام اسلامی است در همین راستا گلوگاه های فساد ، شیوه ها و روش های مبارزه با آن می بایست توسط اعضای کمیته مشخص شود

مدیر کل بهزیستی استان خاطر نشان کرد اگر ذهنیت و عقیده بر این باشد که مردم ولی‌نعمت هستند و این نظام و سیتسم اجرایی متعلق به خود آنهاست پس مدیران و کارکنان دولتی به عنوان خدمتگزاران مردم محسوب می‌شوند و از این طریق و با تکیه به این عقیده و اصل است که ما همواره در سیستم دولتی باید نهایت خوشرویی و تکریم با ارباب رجوع را به کار ببریم.

کمیته سلامت اداری

کمیته سلامت اداری

کمیته سلامت اداری

کمیته سلامت اداری

کد خبر 50781

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد