شهرستان همدان|  زیباترین کلمه برلب بشر «مادر» و زیبا ترین آوا، آوای اوست

مراسم گرامیداشت مقام زن و تکریم فرزندان موفق امدادبگیر شبه خانواده که به همت مرکز مثبت زندگی کد ۹۸۶ به مدیریت مرجان حیدری (حامی) برگزار شد.

 به گزارش روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان همدان در رئیس اداره بهزیستی شهرستان گفت: کلمه مادر آکنده از عشق و امید است، کلمه ای شیرین و مهر انگیز که از اعماق قلب بر می خیزد. وی گفت مادر همه چیز ماست. مادر آن روح جاودانی است که لبریز از عشق و زیبائی است.

مرتضی حیدری افزود:  زن ایرانی، نماد زندگی است همواره نماد پاسداری، سرسبزی و باروری بوده است و امروز در اینجا گرد آمده ایم تا با همفکری یک برگ درخشان دیگری از آزادگی را بر دفتر پر افتخار تمدن کهن همدان بیافزاییم.

رئیس بهزیستی خاطر نشان کرد :  ما آمده ایم بگوییم دفاع از حقوق زنان، فقط دفاع از زن نیست بلکه دفاع از بخشی کامل و مهم  از انسانیت است که در طول تاریخ مردسالار، از روی جنسیتش و نه شایستگی هایش قضاوت شده و بخاطر زن بودنش حق یکسان نداشته است. و حضور مردان در این عرصه خود گواه این مدعاست.

حیدری در ادامه افزود : آمده ایم تا راهکارهای جنس دوم نبودن را بجوییم و در گفتگویی عاری از توهین و خشونت، در زیر پرچم صلح و دوستی، که ابزار تاریخی زنان برای مبارزاتشان بوده است با روحیه و توانی بیش از پیش در جامعه حضوری مستمر، فعال و البته آگاهانه داشته باشند و با تلاش خودشان جامعه خود را آنگونه که می خواهند بسازند.

رئیس اداره بهزیستی گفت:چه زیباست که در کنار میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) به عنوان روز ملی زن و بزرگداشت مقام زن، روز جهانی زن را برای بزرگداشت حقوق زن گرامی بداریم تا علاوه بر معنویات و تکیه بر ارزش های دینی خود با جامعه جهانی نیز همسو شده تا به توانمندی کامل زنان برای ایجاد شرایط بهتری در جامعه دست یابیم ...

حیدری افزود خدمات دفتر زنان و خانواده، حوزه اجتماعی اولویت حمایت از بانوان دارای معلولیت، حمایت از بانوان خشونت دیده توسط دفتر  کاهش آسیبهای اجتماعی، وجود شلتر شبانه بانوان در حوزه پیشگیری نشان از این دارد هر سه حوزه تخصصی بهزیستی در امور مربوط به بانوان درگیر و پای کار هستند. گفتنی است رئیس اداره بهزیستی شهرستتن همدان از برگزار کنندگان این برنامه شاد سپاسگزاری کرد. به گفته مسئول این مرکز مثبت زندگی تعداد هشت فرزند عزیز و تعدادی از بانوان در این مراسم تقدیر می شوند.

کد خبر 50775

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد