حضور مدیر کل و تعدادی از معاونین بهزیستی خراسان جنوبی در مسجد طفلان مسلم شهر بیرجند برای پاسخگویی به مردم و جامعه ی هدف بهزیستی

در اجرای برنامه «جمعه و جماعت در کنار مردم» مدیر کل بهزیستی استان به اتفاق تعدادی از معاونان و مدیران بهزیستی نماز مغرب و عشاء ، پنجشنبه ۳۰ دی ماه را با مردم خیابان میلادِ محله ی موسی بن جعفر علیه السلام اقامه می‌کند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی خراسان جنوبی، دبیر ستاد اقامه نماز بهزیستی استان گفت: از این پس،  هر هفته یک یا دو مدیر ارشد از بهزیستی استان در یکی از مساجد محلات حاشیه شهربیرجند حضور می‌یابند و ضمن شرکت در نماز مغرب و عشاء، پای درد دل‌ مردم محله و مددجویان نشسته و نسبت به مشکلات مطرح شده آنان پاسخگویی خواهند داشت.

این دبیرخانه همچنین اعلام کرده است:  این هفته در راستای اجرای این مصوبه، مدیر کل، معاون امور توسعه پیشگیری، مسئول روابط عمومی و دبیر ستاد اقامه نماز بهزیستی استان و مدیر بهزیستی بیرجند در مسجد طفلان مسلم حاضر می‌شوند.

دبیر ستاد اقامه نماز بهزیستی استان ضمن اعلام این خبر گفت: مردم عزیز و مددجویان محترم بهزیستی، این فرصت را غنیمت شمرده و برای استفاده از سخنان مدیر کل بهزیستی و طرح مشکلات‌شان در مسجد فوق الذکر حاضر شوند.

ابوالحسن اربابی گفت: این برنامه که در راستای اهداف انقلابی دولت مردمی آیت‌ا.. رئیسی و حضور مسؤولان سازمان بهزیستی در میان مردم و مددجویان طراحی شده تا پایان سال ادامه داشته، و هر هفته  در یکی از مساجد محلات مختلف برگزار خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: مسئولانی که در میان مردم محلات و در مساجد حضور می‌یابند نسبت به مشکلات حوزه‌ی کاری خودشان مستقیما پاسخگو می‌باشند و در قبال مشکلات سایر حوزه‌های تخصصی نیز موارد مطرح شده را از طریق معاونت تخصصی، پیگیری و به مددجو پاسخ می‌دهند.

کد خبر 50773

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 12 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد