پاکدشت|جلسه هم اندیشی مراکز مثبت زندگی  برگزار شد

جلسه هم اندیشی مراکز مثبت زندگی  با حضور همکاران ستادی و کارشناسان مراکز مثبت زندگی و با هدف تسهیل امور مددکاری برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، این جلسه که با حضور رئیس اداره بهزیستی شهرستان پاکدشت، افشارها مسئول امور اجتماعی و شکری مددکار اجتماعی بهزیستی بود، در خصوص مداخلات تخصصی و هم افزایی کارشناسان مربوطه برگزار گردید.

محمود برزگر در راستای برگزاری این جلسات عنوان کرد: مراکز مثبت زندگی با هدف مداخلات تخصصی و هم افزایی در زمینه برگزاری جلسات مستمر و منظم مثبت زندگی اهتمام می ورزد که خروجی جلسات تخصصی منتج به نتایج ارزشمندی در راستای برون رفت از مشکلات و چالش های مجموعه شود.

مسئول اجتماعی بهزیستی شهرستان پاکدشت ضمن تقدیر و تشکر از زحمات همکاران مراکز مثبت بر مواردی همچون دقت در گزارش نویسی، ضرورت اطلاع همکاران از پرونده های یکدیگر، ضرورت تعامل مناسب و سازنده با کلانتری ها و همچنین روحیه تیمی در کار اورژانس تاکید کرد و افزود: بر ضرورت دقت در ثبت و تکمیل آمار، پیگیری های منظم و به موقع تأکید دارم.

گفتنی است؛ در این نشست  کارشناسان مراکز مثبت زندگی به طرح مشکلات خود پرداخته که از جمله مشکلات مطرح شده نداشتن آموزش کافی و مشکلات سایت بود که پس از بررسی های لازم اقداماتی در این موارد صورت  پذیرد.

کد خبر 50754

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 10 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد