۲۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۱

سرپرست بهزیستی استان کرمان :

باتغییر نگاه انسانها میتوان تمام مشکلات جامعه را حل و فصل نمود

کمک ۲۰ میلیارد ریالی خیرین به مددجویان سیل زده جنوب استان کرمان
باتغییر نگاه انسانها  میتوان تمام مشکلات جامعه را حل و فصل نمود

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان کرمان دکترعلیرضا وحیدزاده سرپرست بهزیستی استان کرمان در رزمایش همدلی درشهرستان قلعه گنج شرکت نمود .

علیرضا وحید زاده سرپرست بهزیستی استان کرمان در این مراسم در سخنان کوتاهی با اشاره به ارزش واهمیت حضور فعال ومسئولانه خیرین وتشکلهای مردم نهاد در ساماندهی وضعیت نیازمندان در شرایط بحرانی افزود : تلاش جهت تغییر نگاه انسان ها ارزشی بسیار بالا و قابل توجه دارد چرا که با تغییر نگاه انسانها می‌توان بسیاری از مشکلات جامعه را با توجه  دادن آنها آن موضوع حل و فصل نمود

وی با اشاره به  به توانمندی های بالقوه جامعه هدف نیز اظهار داشت : مددکاران و خیرین بابد تلاش کنند تا توانمندی های  جامعه هدف کشف و پرورش دهند چرا که همین موضوع می تواند وسیله بسیار موثر و قوی در بهبود وضعیت آنان باشد

وحید زاده بحث ایجاد خود باوری و شناسایی توانمندی های افراد دارای معلولیت را  خدمتی ارزشمند و ماندگار دانست و افزود : حضور خیرین و نیکوکاران و افراد داوطلب در این گونه حرکت های پسندیده و ارزشمند می‌تواند سرآغازی برای تغییرات عمیق و ماندگار در نگاه همه کسانی که دل در گرو خدمت به جامعه خود بسته اند باشد وامیدواریم که این گونه خدمات همچنان تداوم داشته و با هدفمند کردن کمک ها و حمایت‌ها مسیر تعالی و استقلال پایدار محرومین و نیازمندان را در جامعه فراهم نماییم. در پایان این مراسم از دست اندرکاران برگزاری این همایش و دست اندرکاران تامین وتوزیع اقلام حمایتی با اهدای لوح تقدیر به عمل آمد.

شایان ذکر است در این رزمایش بیش از ۱۰۰۰ سبد کالا شامل رب روغن ماکارونی هر کدام سه بسته و یک کیسه برنج ده کیلویی به ارزش هر سبد ۵۰۰ هزارتومان ، بیش از ۱۰۰۰ بسته بهداشتی شامل ماسک ،مواد ضد عفونی کننده دستکش و... به ارزش هر بسته۶۰ هزارتومان ؛ و اقلام و لوازم ضروری منزل شامل ۲۰۰ بخاری ،۲۳۰ تخته پتو ،۶۰ رول نایلون ضخیم ، البسه زمستانی و.... جمعا به ارزش ریالی ۲ میلیارد تومان توسط قرارگاه محرومیت زدایی و خیریه آبشارعاطفه ها به سیل زدگان ۳ شهرستان جنوبی استان  اهدا گردید.

WhatsApp-Image-2022-01-18-at-17.46.58-4-.jpeg

WhatsApp-Image-2022-01-18-at-17.46.58-1-.jpeg

WhatsApp-Image-2022-01-18-at-17.46.58.jpeg

باتغییر نگاه انسانها  میتوان تمام مشکلات جامعه را حل و فصل نمود

کد خبر 50716

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد