برنامه‌های بهزیستی خراسان رضوی در دهه فجر اعلام شد

اولین جلسه هماهنگی ستاد برگزاری مراسم دهه فجر انقلاب اسلامی در بهزیستی خراسان رضوی برگزار شد.

در این جلسه، برنامه‌های افتتاحیه و کلنگ زنی پروژه‌های توانبخشی، خدماتی و اداری که در این ایام اجرا می‌شود مورد تصویب قرار گرفت.

به گفته دبیر ستاد برگزاری مراسم دهه فجر انقلاب اسلامی در بهزیستی خراسان رضوی، برای اجرای این پروژه‌ها ۱۲۲ میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده یا هزینه شده است.

محسن توحیدی مقدم گفت: مرکز توانبخشی معلولین ضایعه نخاعی توسط یکی از مؤسسات خیریه‌ی تحت نظارت در مشهد، مرکز توانبخشی معلولین ذهنی در تربت حیدریه، مرکز توانبخشی معلولین ذهنی در چناران، مرکز سالمندان علی‌بن ابی‌طالب در نیشابور، بهزیستی شهرستان صالح‌آباد، نیروگاه خورشیدی در پشت بام ستاد بهزیستی استان و مرکز شبه خانواده در مه‌ولات، از جمله‌ی این پروژه‌ها می‌باشد.

وی خاطر نشان کرد: دهه‌ی فجر انقلاب، ایام شادی و سرور ملت ایران است و خانواده‌ی بزرگ بهزیستی نیز در این ایام، علاوه بر کارهای عمرانی و افتتاح پروژه‌ها، همراه و همپای ملت، برنامه‌هایی را اجرا می‌کند که به نشاط و سرزندگی جامعه‌ی هدف، یاری برساند.

وی افزود: در این ایام مبارک، محیط ادارات بهزیستی به تزئینات انقلابی مزین خواهد شد تا یادآور آن روزهای زیبا و به یادماندنی فجر انقلاب اسلامی باشد.

وی همچنین از مسابقه قصه‌گویی با کمک کانون پرورش فکری در مراکز شبه خانواده، تقدیر از مددجویان ورزشکار و تقدیر از کارکنان و واحدهای نمونه‌ای که در طول سال خدمات بیشتر و بهتری به جامعه هدف داشته‌اند به عنوان دیگر برنامه‌های این ایام یاد کرد.

توحیدی مقدم گفت: یکی از جالب‌توجه‌ترین این پروژه‌ها، افتتاح نیروگاه خورشیدی در پشت بام اداری ستاد بهزیستی استان است که به تأمین برق بخشی از انرژی مصرفی اداری می‌انجامد که صرفه‌جویی قابل ملاحظه‌ای در مصرف برق خواهد داشت.

وی اظهار داشت: در آخرین روز دهه مبارکه فجر نیز، خانواده بزرگ بهزیستی، همراه با سایر اقشار مردم در راهپیمایی بزرگ ۲۲ بهمن شرکت و با شهدای گلگون کفن انقلاب و دفاع مقدس و مقام عظمای ولایت، تجدید میثاق می‌کنند.

کد خبر 50709

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد