بوئین میاندشت | تلاش بهزیستی در جهت به زیستن افراد جامعه

رئیس بهزیستی شهرستان در حاشیه این کارگاه آموزشی هدف از برگزاری اردوهای جهادی را ارزیابی و آشنایی با مشکلات مردم روستا و مددجویان تحت حمایت در راستای ارائه خدمات بهتر در محل زندگی افراد اعلام نمود.

کارگاه آموزشی با موضوع پیشگیری از اعتیاد با همکاری بهزیستی، فرماندهی انتظامی شهرستان و دهیاری روستای بلطاق در سالن اجتماعات دهیاری این روستا ویژه عموم برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان بویین میاندشت قاسم براتی رئیس بهزیستی شهرستان در حاشیه این کارگاه آموزشی هدف از برگزاری اردوهای جهادی را ارزیابی و آشنایی با مشکلات مردم روستا و مددجویان تحت حمایت در راستای ارائه خدمات بهتر در محل زندگی افراد اعلام نمود.

براتی ادامه داد: بهزیستی دارای تنوع وظایف و خدمات تخصصی این سازمان در بهتر زیستن افراد جامعه کمک می کند و با ارائه خدمات از قبیل آموزش مهارت های زندگی، پیشگیری از اعتیاد، پیشگیری از طلاق، مشاوره قبل و بعد از ازدواج در پیشگیری از آسیب های اجتماعی گام می دارد.

وی افزود: بهزیستی و نیروی انتظامی در کاهش آسیب های اجتماعی دارای هدف مشترک و با برگزاری کارگاه های آموزشی در جهت ارتقای آگاهی افراد جامعه همکاری می نمایند.

سرهنگ علی مرشد فریدنی فرمانده انتظامی شهرستان در این کارگاه آموزشی با اشاره به این موضوع که اعتیاد روند روبه رشدی را در جامعه و سطح شهرستان داشته است به بیان مطالب پیرامون اعتیاد، تاثیرفضای مجازی بر مساله اعتیاد، تشریح خطرات فضای مجازی و عوامل گرایش به مصرف مواد مخدر به ارائه مطب پرداخت.

کد خبر 50698

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد